חלונות עץ- החלונות היפים ביותר ששירתו את האדם מאז ועד היום


החלונות בביתנו, הינם בעלי תפקיד חשוב כאשר הם משמשים כהפרדה והגנה מקרני השמש וכן לחדירת אור טבעי מבחוץ. גם מפגעי הגשם והרוח, חלונות מגנים על הבית. יש לציין, כי חלונות עץ אחראים על עיצוב החלל וניתן למצוא סגנונות מרהיבים, חמימים וכפריים, אך מצד שני בעלי מראה יוקרתי ושובה לב. הגוונים של העץ הטבעי ייצרו את האווירה המבוקשת לכם.

החלונות הראשונים אשר שירתו את האדם הראשון מאז ועד היום, היו חלונותעץ. יש שמעוניינים בגוון שונה מעץ טבעי ולכן, ישנם יבואני ויצרני חלונות המיוצרים מעץ, אשר מציעים שלל של סגנונות וקשת רחבה של צבעים, כאשר חלונות מסוימים יוכלו להתאים לסגנון ביתכם.

חזרה למקורות בהתקנת חלונות עץ

היום אם תתבוננו סביב, תראו יותר חלונות עץ, מאשר חלונות בעלי חומר גלם אחר. חזות הבית תהיה אחרת ומעוצבת יותר, כאשר יותקנו בו חלונות המיוצרים מעץ וכן, תריסים מעץ. יש לבחור חלונות שיתאימו לסגנון ולגוונים וכן לחיפוי החיצוני של הבית, על מנת להתאים באופן הנכון ביותר את סוג החלונות והגוון המתאים. יש לדעת מראש, אילו גוונים ישלטו בבית, את הסגנון של הריהוט ורצוי כי יהיה זה ריהוט עץ, פרקט וכדומה.

היום, חלונות העשויים עץ, הינם שונים מהטכנולוגיה של פעם, היות ומדובר בטכנולוגיה שמקנה שמירה על העץ מבלי הצורך לתחזוקה שוטפת כמו שהיה בעבר הרחוק יותר. יש להתאים נכון את החלונות העשויים עץ, לחללים השונים בבית. למשל, חלון שמיועד לחדר השינה יהיה קטן יותר, מאשר חלון אשר מיועד למטבח או לסלון ששם יש צורך במפתחים גדולים יותר על מנת להאיר את החדר באור הטבעי המגיע מבחוץ וכן, האוורור באזור המטבח נחוץ יותר.

סוגי חלונות מעץ

כאמור, גם כאשר מדובר על חלונות עץ, ניתן למצוא סוגים שונים כגון: חלונות כיס, חלונות הזזה וחלונות הנפתחים כלפי חוץ או כלפי פנים. מומלץ כי לחלונות אלה, שידועים כמבודדים יעילים מאוד מחום וקור, תהיה זכוכית כפולה, לבידוד רעשים חיצוניים. חלונות המיוצרים מעץ, יתאימו באופן מושלם לבתים אשר מבקשים לשדר אווירה כפרית וחמה, סגנון מיוחד ונוסטלגי שיחזיר אותנו לתקופות קדומות יותר, ביתיות וחמות.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה