תריסים מעץ ותריסי הזזה מעץ- שינוי קטן בעל מראה מהותי

האביב כבר בפתח ואנו כבר מעוניינים לחדש את מראה הבית. ישנם אנשים רבים שזה הזמן האידיאלי לרכוש דירה לפני שרושמים כבר את הילדים לבתי הספר ולגנים. לא לכולם יש את הכסף הרב לשיפוץ כללי, אבל באמצעות שינוי של חלונות ותריסי הבית, נזכה לשינוי גדול. אחד הטרנדים הבולטים היום, הוא התקנת חלונות יחד עם תריסי הזזה מעץ, מה שהיה פעם הטרנד של שנות ה-60. היום, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, תריסים המיוצרים מעץ, מחזיקים מעמד להרבה יותר שנים, הפרזול וסוג העץ, הוא זה שגורם להם להיראות רעננים ויפים וכן, תחזוקה נכונה של תריסים המיוצרים מעץ, הוא זה שיגרום לביתנו להיות תמיד בעל מראה ייחודי ומטופח.



אנו יודעים, כי תריסי עץ, ניתן להתקין על כל חלון, אך יש להתאים אותם לסגנון הבית. מי שאוהב את המראה המודרני אך החם יותר, יוכל להתקין תריסי גלילה מעץ, אך מי שאוהב את המראה הרומנטי, או המיוחד והעתיק, יוכל להתאים תריסים וחלונות קשתיים יותר שנראים ממש כמו יצירת אמנות.

אווירה עיצובית שממלאה את החלל והמראה החיצוני של הבית- תריסים מעץ

ללא ספק, תריסי הזזה מעץ, או תריסים בעיצובים מעניינים בעץ, ממלאים את האווירה בבית. המראה הינו חמים ושונה, יוקרתי ומזמין ולכן, גם מהבחינה החיצונית תריסים אלה מוסיפים המון לעיצוב ומשנים את מראה הבית ללא הכר. יש לציין, כי תריסים שמיוצרים מעץ, חייבים להיות איכותיים. העץ הינו חומר טבעי והוא נוטה להתכווץ או להתנפח עם השינויים של מזג האוויר כמו חום או קור ויש לדאוג, כי העץ עבר את כל התהליכים הנחוצים. יש  לוודא, כי גם הפרזול הוא איכותי וכן המשקופים בו איכותיים דיים.

כל הטרנד של תריסי עץ וחלונות העשויים מעץ, החל כאשר מבנים משומרים ועתיקים החלו להיראות לאחר שבוצע בהם שיפוץ ושימור בערים הגדולות כמו תל אביב. אנשים אהבו את המראה ואימצו את העיצוב. התחושה היא אחרת גם הצל והאור מיוחדים יותר, כאשר תתקינו תריסים בגוונים של עץ טבעי. אנשים שיגיעו לביתכם, לא יפסיקו להחמיא על הרעיון המקורי שלכם.

מדוע תריס הזזה מתאים למזג האוויר בישראל?

יש לציין כי תריסי הזזה מעץ, לא רואים באירופה , היות והם לא סגורים הרמטית נגד קור, אבל בישראל תריסים אלה שעשויים מעץ, הם מבודדים מקור וחום ובמזג האוויר החם בארץ, הם עשויים להתאים.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה