תריסי הזזה מעץ

אחד מסוג התריסים אשר זכה לפופולאריות רבה בישראל הינם תריסי הזזה, אשר מתאימים לצרכיהם של רבים בארץ וכן, עצם זה שהם אינם הרמטיים בסגירתם, מאפשרים הצללה נוחה וכן, מתאימים במיוחד למזג האוויר הארץ ישראלי. יש לציין כי קיים הבדל משמעותי בין תריסי הזה העשויים מאלומיניום לבין תריסי הזזה מעץ. כאשר מדובר במתכת כגון אלומיניום, הידית שבאמצעותה אנו מכוונים את הצל או האור, עשויה להתעקם ולכן תריסים מסוג זה  המיוצרים מעץ, אין לידית שלהם סיכוי להתעקם. 

שלביהם של תריסי ההזזה, נקראים רפרפות, נפתחים בקלות וניתן תמיד להחליט כמה שלבים בתריסים ברצוננו לפתוח. גם פתיחה לרווחה של התריסים לאוורור וחדירת אור טבעי מבחוץ מתאפשרת בגלות למי שהתקין ביתו תריסי הזזה. ברור, כי תריסי הזזה מעץ, יהיו הרבה יותר יקרים מאשר תריסים המיוצרים ממתכות שונות כגון האלומיניום. גם מבחינת הגוונים הטבעיים, תריסי העץ, הם הרבה יותר חמימים ומעוצבים ומקנים לבית או לדירה, מראה מיוחד, כפרי אך במידה מסוימת גם מראה יוקרתי, כאשר מדובר על עץ איכותי בגימורים ייחודיים.

התאמת תריסי הזזה מעץ לגוון החיצוני של הבית

זה גם גורם חשוב לבחירה של תריסי הזזה מעץ, היות וכמו בכל עיצוב מקצועי, יש להתאים את גוון תריסי העץ, לגון של קירות הבית ולסגנון השולט בו, אם קלאסי, כפרי וכדומה. נין בהחלט ליהנות ממשב רוח נעים בערבי הקיץ, או ליהנות ממראה הנוף מהמרפסת. אין מדובר בנחלתם של בתים פרטיים בלבד, כי אם אנו רואים הרבה תריסים מסוג זה, גם בבתי מלון ששימרו אותם, כאשר הם בעלי מראה ישן, במסעדות או בתים משותפים חדשים בעלי חזו ים תיכונית או כפרית.

 חזות מהודרת של תריסי העץ

יש לציין כי העץ, הינו חומר נהדר ליצירה ולכן, ניתן לראות אפילו נגרים שמייצרים את כל סוגי תריסי העץ ואפילו להזמין מהם בהזמנה אישית תריסים  בעלי מראה רומנטי ומיוחד ששובה לב. תוכלו למשל להזמין תריסי הזזה מעץ, שתהיינה בהם חריטות מיוחדות בעץ, מה שיקנה מראה מיוחד ויוצא דופן בהשוואה לתריסי ההזזה הסטנדרטיים או מהסוגים השונים הקיימים היום בשוק.

בישראל, תריסי הזזה זכו לביקוש רב רק בשל העובדה שמדובר בארץ חמה שאינה סובלת מחורף קשה או קרה.  על מנת שתריסים אלה, יחזיקו מעמד שנים, יש להחליף מיד חלפים פשוטים למדי כמו למשל גלגלי מסילות, שלבים וחלפים נוספים, אשר עלותם זניחה.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה