תיקון תריסי עץ רק אצל המומחים בדבר

 

אנו עדים לשינוי הקונספט העיצובי, אך בגלל שאנו יודעים כי ההיסטוריה חוזרת, גם האופנה חוזרת והכוונה היא לתריסי העץ שנראים יותר בכל מיני מקומות אם במגזר הפרטי ואם בציבורי או בעסקי. רכישת תריסי עץ הפכה לפופולארית ולכן, לפני שאתם רוכשים תריסים העשויים עץ, יש לברר היכן ניתן לבצע תיקון תריסי עץ.אמנם האחריות שתינתן ע"י היצרן יכוה היות עד 3 שנים אבל ברגע שתמה האחריות, יש לברר היכן ניתן לתקן תריסים העשויים עץ.  כמו כל דבר  שנשחק, גם תריסי עץ, עשויים להתקלקל, אם מדובר בהחלפת שלבים, חלפים שנשחקו שהם זניחים מבחינת מחיר התיקון ועוד.

בגלל שעד לפני כמה שנים שעדיין תריסי העץ לא נראו בכל מקום, קשה היה למצוא בעל מקצוע, אשר עוסק בתחום של תיקון תריסי עץ. היום הדברים שונים ובהחלט ניתן למצוא מתקן מומך שבקיא בכל סוגי תריסי העץ, כך שיוכל לתקן ולחדש אותם. אם מדובר על תריסי עץ אשר עברו שימור, יש למרוח אותם בחומרי הגנה שונים. יש לשמור על התריסים ולהתנהג איתם בעדינות, במיוחד עם תריסי גלילה מעץ שפועלים על מנוע חשמלי. למשל, שימו לב איך לסגור את התריס ולוודא, כי אין אלמנט מסוים שמונע מהתריס להיסגר עד הסוף, מה שעשוי לקלקל אותו.

לא חסרים בעלי מקצוע המתקנים תריסי עץ

מדי פעם יש להחליף את רצועות תריסי הגלילה מעת שנשחקות עם הזמן בשל שימוש רב בתריסי הגלילה. גם אם מדובר בחלפים שנשחקו מהחום והבלאי, אם מדובר בהחלפת שלב עץ, או רצועות שנקרעו, לא חסר היום בעלי מקצועי אשר מומחים בנושא של  תיקון תריסי עץ. ישראל היא ארץ חמה עם מזג  אוויר ים תיכוני ואנו תמיד נקפיד על תקינותם של תריסי העץ, כך שנוכל ליהנות מצל מוחלט בבית. כאשר תריס העץ שלכם התקלקל, ההמלצה היא לא לבצע בעצמכם את התיקון, כי אם לפנות אל בעל מקצוע שיבצע את התיקון עבורכם, אחרת הנזק יהיה גדול יותר.

בקשו לתקן את תריסי העץ מהחברה שממנה רכשתם אותם

מי שייצר והתקין עבורכם את תריסי העץ, יוכל לבצע  תיקון תריסי עץ, על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה כי מומלץ להתעניין בחברה שממנה רכשתם את תריסי העץ ולוודא, כי גם לאחר תום תקופת האחריות החברה תוכל לתקן עבורכם את התריסים, תמורת תשלום כמובן. התקלות הנפוצות בתריסים הן: תריס שיצא מהמסילה בגלל שחיקת הגלגלים, שלב עץ שנשבר, רצועות בתריסי גלילה מעץ, תקלה במנוע ויוד. יש תמיד לוודא כי יש לכם כתובת של בעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עלו בכל הנוגע אל תיקון  תריסים העשויים עץ.   

 

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה