חלונות עץ – יופי ובידוד בנוסטלגיה של פעם


הבית שלנו הוא מרחב אשר מבודד מהחוץ, אנו מעוניינים לשלוט על כמות האור או הצל וכן, על טמפרטורה. האלמנט אשר מחבר את החוץ לפנים הבית הם החלונות. החלונות הם אף חל מהאלמנטים העיצוביים, אשר משפיעים רבות על המראה והאסטטיות של המבנה. על פי סטטיסטיקה שנערכה, הרבה אנשים בוחרים את הבית לפי החלונות שלו ושאר המפתחים. זו הסיבה כי חלונותעץ הינה הבחירה של אנשים רבים. חלונות אלה הפכו לטרנד, הן בגלל חומר הגלם הטבעי שממנו הם מיוצרים והן בגלל העיצוב החמים אך היוקרתי שמקנים חלונות אלה. יש לציי כי מבחינת הבידוד, העץ הינו חומר הבידוד הטוב ביותר יגן על ביתכם מפני חום וקור.

אדריכלים רבים יעידו כי עיצוב החלונות והמפתח

אדריכלים רבים יעידו, כי החלונות והמפתחים של כל בית, יקנו אווירה רצויה. כמובן שזה אף תלוי בסגנון של העיצוב הפנימי והחיצוני של כל בית. גם החלל הפנימי של הבית, מושפע כמובן מהחלונות. למשל מי שאוהב  חלונות עץ, יקפיד על ריהוט עץ ופרקטים שיותאמו לגוון העץ של החלונות בבית. ההרמוניה היא זו שקובעת בעיצוב הבית  את האווירה והמראה הרצוי על כל אחד מאיתנו. ניתן לראות קטלוגים של חלונות מרהיבים העשויים מעץ. יש למדוד את המפתחים ולבחור את העיצוב שנראה לכם ביותר, מתוך הקטלוג של החברה אשר מייצרת מפתחים מעץ.

חלונות מעוצבים  בעץ ישנו לטובה את החזות הפנימית והחיצונית של הבית

תחום החלונות התפתח בישראל, מסגרות העץ וכן חלונות עץ, הפכו לחומר הגלם ולעיצוב המועדף של הישראלים בכל הקשור לשינוי של המפתחים. דלתות חלונות ותריסי עץ, תפסו את מקומם של מפתחי האלומיניום כך שהבתים היום שהעיצוב שלהם הפך להיות בעזרת חומרים טבעיים של אבן ועץ רצפות פרקט וכדומה. ניתן למצוא חלונות המיוצרים בעץ בעיצוב מרשים תחזוקה והתקנה קלה. היתרון הרב הוא שבאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, אין צורך בתחזוקה שוטפת של העץ והכוונה היא במריחת חומרי מגן מפני שחיקה ותנאי מזג האוויר, כי אם החלונות מגיעים בחומרי איטום שאינן מצריכים תחזוקה שוטפת כפי שהיה נהוג  לפני שנים.

חלון מעוצב בסגנון כפרי או עתיק יחד עם טכנולוגיה עדכנית, יגרום לאיטום ובידוד מעולה מרעשי הרחוב וטמפרטורה נעימה גם בקיץ וגם  בחורף. ניתן למצוא חלונות העשויים עץ במגוון אופציות כמו למשל חלון ציר או חלון פתיחה שנפתח על הצד ומאפשר פתיחה מלאה של החלון. חלון הזזה שבו הכנפיים של החלון, זזים על מסילה. גם חלון דריי קרפט, ניתן למצוא כשהוא עשוי מעץ, . חלון  זה, מאפשר פתיחה כפולה לשני הצדדים, כאשר הפתיחה הצדדית מאפשרת את הפתיחה המלאה של החלון והפתיחה העליונה, מאפשרת פתיחה חלקית בלד. שימו לב לפרקטיות בבחירת חלונות העץ, גם לשימוש וגם לתחזוקה וניקוי.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה