תריסים ותריסי גלילה מעץ – אווירה חמה ומיוחדת

רבים נוטים לעצב את ביתם, כך שחומרי העיצוב והבנייה יהיו טבעיים יותר, כגון אבן טבעית ועץ, מה שמקנה הרגשה מיוחדת וחמה. אומרים כי "העיניים של הבית" הם התריסים ולכן מן הסתם, אנשים יהיו מעוניינים יותר בהתקנת תריסי עץ. מה שיקנה הרגשה כפרית, מעודנת, חמימה ויוקרתית, היות והעץ, הינו חומר גלם שמעניק מראה יוקרתי  ומיוחד לבית. תריסים אלה, העשויים מעץ, נועדו לספק לנו 2 צרכים, האחד, הינו וויסות האור שנכנס לבית או יוצא ממנו והשני הוא להחדיר אוויר צח. תריסים אלה, יוצרים פרטיות וכן אור רך חודר לבית גם ביום שהוא שטוף שמש



ישנם כאלה הגרים בעיר ומעוניינים בבית בהרגשה של כפר, אלה יעדיפו להתקין תריסי עץ, על אלומיניום, על מנת לרכך את המראה האורבני ולהקנות לביתם הרגשה חמימה וביתית. אנשים אלה, יעדיפו כי כל הריהוט שלהם והעיצוב, יהיה מחומרים טבעיים, כגון עץ.

שילוב של טכנולוגיה מפותחת עם חומרי גלם טבעיים

היום ישנן מגמות שונות כגון התקנה של תריס גלילה מעץ, אשר ניתן  להפעיל אותו בקלות, באמצעות מתג חשמלי או שלט רחוק.  תריסים אלה פועלים באמצעות מנוע, המובנה בקיר ואינו תופס מקום, כך שלא רואים אותו והתריסים נראים אטטיסטיים ומרהיבים. ניתן באמצעות לחיצה על כפתור, לכוון את כמות האור או הצל הרצויים לנו. בהרבה בנייני מגורים, ניתן לראות תריסי גלילה מעץ, מה שמשלב בין מודרניות לבין מראה של עץ, יוקרתי חמים וישן, אשר ישבור את ההרגשה האורבנית בביתכם.



אדריכלים רבים, ממליצים על תריסי גלילה העשויים מעץ. בדרך זו של התקנת תריסי גלילה מעץ, ניתן לשלב מראה וטכנולוגיה בת ימינו עם העץ האהוב של פעם, אשר חזר למגמת העיצוב בגדול. ניתן לפתוח תריסים אלה בפתיחה מלאה. תריסי הגלילה העשויים מעץ, נראים בבתים של אנשים אמידים וכאלה שמעוניינים בעיצוב מושלם ועדכני

עיצוב של תריסי גלילה מעץ- מראה קלאסי

העיצוב של תריסי גלילה העשויים מעץ, הינו קלאסי ויוקרתי, למרות שהוא משדר חום .קשה להתעלם מהמראה המיוחד של תריסים אלה, כאשר גם בשאר המפתחים בבית ישנם תריסי גלילה העשויים מאותו גוון עץ. מסילות התריס, סמויות בקיר כך שמתקבל מראה מושלם של עץ. כמו כל מוצר איכותי, תריסי הגלילה העשויים עץ, יהיו יקרים מכל שאר חומרי הגלם, אך באמצעות תחזוקה  נכונה, הם יחזיקו מעמד המון שנים.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה