היופי בתריסי גלילה ותריסי הזזה מעץ

אנשים שיש להם חוש עיצוב מפותח והם נמצאים בשיאו של פרויקט, כגון בנייה או שיפוץ הבית, יחשבו על התקנת תריסי גלילה מעץ, אשר עד לפני כמה שנים, היו נחלתם של בניינים משומרים ישנים. היום , גם במגזר הפרטי, ניתן לראות את העיצוב המרהיב שמקנה אווירה יוקרתית וחמימה, בקרב בתים פרטיים ואפילו בנייני מגורים, שהסגנון שלהם הוא כמו סגנון עתיק. ניתן לראות בנייני מגורים בסגנון זה, בכל מיני אזורים בארץ, אך במיוחד ביפו. תריסים מסוג גלילה, הם נוחים לשימוש ויש בהם מנגנון של מנוע חשמלי, אשר בלחיצת מתג או באמצעות שלט רחוק, ניתן להפעילם בקלות ובפשטות.
ניתן למצוא גוונים שונים של עץ טבעי, אשר ניתן התאימו לגוון של הקירות החיצוניים ולטעם האישי של כל אחד. אם אתם מעוניינים שהבית יהיה מעוצב יותר בשאר חלונות הבית, ניתן לשלב תריסי הזזה מעץ באותו הגוון של תריס מסוג גלילה, אשר מתאים לחלונות הגדולים, כמו החלון שמוביל מהסלון לחצר או למרפסת.
עיצוב מעודן ואלגנטי- תריסי הזזה מעץ
מבחינת העיצוב, תריסיגלילה מעץ, מקנים עיצוב מעודן, אשר מראה על אופי ואישיות. העץ, הינו חומר גלם, אשר משתלב היטב, עם חומרי החיפוי השונים הן בקירות החיצוניים והן בקירות הפנימיים של הבית. אם למשל הקיר החיצוני של הבית שלכם, עשוי מאבן, אין שילוב טוב יותר משאר תריסי עץ, אשר מקנים הרגשה של טבע וכפריות כאשר שני חומרי הגלם הטבעיים , הן האבן והן העץ, משתלבים יחד בהרמוניה מושלמת.
העץ, הינו חומר גלם שמתאים לכל מיני סגנונות של בתים. ניתן לראות תריסים וחלונות המיוצרים מעץ, שמתאימים גם לסגנון המודרני, הניחן בקווים ישרים ונקיים, אך מראה העץ שהוא מראה רך יותר, שובר את הקור שמאפיין כל כך את סגנון העיצוב המודרני וזו הסיבה שניתן למצוא תריסים מסוג גלילה המיוצרים מעץ בהרבה בתים פרטיים שניחנים בסגנון המודרני

יש לציין כי חלונות עץ, אינם מתאימים לארצות קרות, היות והם אינן נסגרים בצורה הרמטית, אך הם בהחלט מתאימים למזג האוויר הארץ- ישראלי, כאשר ברוב עונות השנה, למעט כמה חודשים בחורף, מזג האוויר הוא לרוב חם. למרות שמדובר בחומר גלם כמו עץ, ישנם גוונים טבעיים רבים של עצים מסוגים שונים, החל מהגוון הבהיר ביותר ועד לגוו הכהה ביותר, כך שיש להתאים את הגוון הרצוי לבית ולהתחשב בעיצוב הפנימי והחיצוני שלו.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה