שילוב מרהיב של חלונות עץ מעוצבים עם תריסי גלילה

המראה  של חלונות עץ  בעלי זכוכית כפולה או משולשת, גורמים לחלון לבודד מקור ,חום ורעש יש לציין, כי תכונות אלה גורמות לחיסכון רב באנרגיה, מה שכמובן יקנה חיסכון רב מהבחינה הכספית. חלונות מיוחדים המיוצרים מעץ מלא, מקנים תחושה חמה מצד אחד, אך יוקרתית מצד שני. בעבר, לפני כמה עשורים, בכל בית היה חלון מעץ ומחירם של החלונות היה נמוך, אך עם ההתפתחות של מוצרי האלומיניום, חלונות אלה נעלמו מן האופק ולאחר שנים רבות, הם חזרו לככב בגדול ומחירם הפך לגבוה יותר, בשל הטכנולוגיה של חלונות אלה שהם דקורטיביים, חזקים ועמידים לתנאי מזג האוויר הקשים, אם מקור או מחום.

האהבה למפתחים מעץ, אם דלתות, חלונות או תריסי גלילה מעץ, החלה בקרב אנשים רבים שהיו רואים את הבניינים הישנים שעברו שימור ומה שבלט בהם היה במיוחד תריסים וחלונות שמיוצרים מעץ, בעיצובים מרהיבים שמתאימים לאופי הבניין. היום אדריכלים רבים, עושים שימוש בעיצוב שמיד מושך את תשומת הלב כאשר הם מתקינים תריסים וחלונות המיוצרים מעץ בגוונים טבעיים, תוך התאמת גוון העץ לצבע החיצוני של המבנה.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תריסי גלילה מעץ?

אם כבר החלטתם לרכוש תריסי גלילה מעץ, כדאי כי תבחנו היטב מהיכן מיובא העץ, אם עבר עישון מיוחד וציפוי בחומרים שמקנים לו עמידות מפני נזקי מזג האוויר או בלאי מואץ. המנוע, הוא החלק החשוב בתריסים אלה ויש לברר לגבי סוג המנועים הטובים ביותר בשוק.. רכישה של תריס מסוג גלילה מחברה ידועה, היא ערובה לכך שהתריס יהיה איכותי. ישנה אחריות על התריסים בעת רכישתם וכדאי שתבררו לגבי תקופת האחריות שתינתן לכם.

הגוונים של העץ הם שונים וזו הסיבה, שיש למצוא את הגוון שיתאים לכם. בחברות שמשווקות תריסים מסוג גלילה וכן חלונות מעץ, ישנו קטלוג שתוכלו לבחור ממנו את סווג העץ והגוון שיתאים לכם. כדאי כי יהיה לכם מידע לגבי סוגי העץ הקיימים ומי מהם נחשב לעץ איכותי שעמיד לשנים ומה התכונות של כל סוג עץ שמציעה לכם החברה שמנה תרכשו את החלונות והתריסים העשויים מעץ.

חלונות ותריסים מעץ בנוף האורבאני

אנשים רבים שגרים בעיר בגלל סוג העבודה שלהם, מעוניינים שלפחות בביתם, הם יחושו מן סוג של אווירה כפרית ולכן, יבחרו באלמנטים שונים שמקורם בטבע כמו דלתות, חלונות או תריסים מעץ, פרקט וצמחייה שתקנה להם את התחושה של חיים בטבע, למרות שהם גרים בלב ליבה של העיר. זו הסיבה שמפתחים מעץ, הפכו להיות פופולאריים יותר וניתן לראות תריסים וחלונות מעץ בגוונים טבעיים אפילו במשרדים השונים בערים הגדולות בארץ.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה