תיקון תריסי עץ

תריסי העץ, הם ללא ספק התריסים המרשימים ביותר, ניתן למצוא דוגמאות אם כאלה שמזכירים לנו את הבית בו גדלנו כילדים לפני כמה עשרות שנים, או מראה בסגנון טוסקני כמו בחבל היפה בצרפת. תריסים אלה, ללא ספק משדרגים את חזית הבית ומקנים לו מראה מעוצב, חם אך גם יוקרתי. מדובר על פריט עיצובי שיש בו כמה יתרונות, העץ הינו חומר מבודד, טבעי אך יש לשמור על תחזוקה נכונה ושוטפת.

 כאשר התריס מתקלקל, יש למצוא מי שיבצע עבורנו תיקון תריסי עץ.יש לציין כי ישנם נגרים שאף מייצרים תריסים המיוצרים מעץ וכן, החברה שממנה רכשתם את התריסים, לבטח מחזיקה אנשי מקצוע ושולחת אותם לבתים שצריכים לתקן בהם את התריסים.

ניתן למצוא תריסי עץ בגוון טבעי, או כאלה שצבועים בגוונים כגון לבן או טורקיז, בכל מקרה, בכל חצי שנה, יש לבדוק את התריסים, למרוח אותם בלכה מיוחדת ושמן שומר על העץ. על מנת שהתריסים יישמרו ולא תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע בכדי  שיגיע אליכם לבצע תיקון תריסי עץ, כדאי למנוע זאת באמצעות תחזוקה נכונה ומוקפדת.

מתי כדאי לבדוק את מצבם של תריסי העץ?

יש לבדוק את תריסי העץ, לפני בוא החורף, כך שלא תמצאו את עצמכם קופאים מקור, בשל  רוח קרה, הנושבת משלב תריס שבור. ניתן למצוא סוגים שונים של תריסי עץ כמו: תריסי רפרפה, תריסי הזזה, תריסי כנף, או תריסי גלילה העשויים מעץ. יש לציין, כי טיפול בזמן, עשוי למנוע תקלות שונות, כך שתוכלו למצוא עצמכם מוציאים סכומים גבוהים יותר על תיקון תריסי עץ. בכל תריס ישנן תקלות שונות ,תלוי כמובן בסוג התריס.

 ישנם תריסים שהשלבים שלהם מתפוררים, היות והם התבלו ולבעל הבית, פשוט לא היה הזמן לתקן אותם. מדובר על תריסים יקרים במראה יוקרתי וחם וחבל כי הם יתבלו ותצטרכו להוציא סכומים גבוהים יותר, על התקנת תריסי עץ חדשים.

טיפים לתיקון מושלם של תריסי העץ

היות ותריסי העץ, אינם דומים והשלבים בהם, אינם בגודל זהה, מומלץ, לפני שתקראו לבעל מקצוע בתחום תיקון תריסי עץ, כדאי כי תצלמו את השלבים, או אפילו בנוסף תמדדו אותם ותשלחו למתקן התריסים על מנת שיוכל למצוא עבורכם את גודלו המדויק של השלב שחסר או שנשבר. אם יש לכם מעל ל-5 שלבים שבורים, כדאי כבר להחליף את התריס לחדש.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה