תריסי עץ- בהחלט שווים את ההשקעה

אנו מכירים כמה סוגי תריסים שאנו רגילים לראות בחלונות בתים או משרדים, אך לא ספק , תריסי עץ הינם התריסים היפים והמרשימים ביותר. ניתן למצוא אותם בסגנונות ועיצובים שונים, כאלה שנראים ישנים ונוסטלגיים בעיצוב ממש אמנותי, או כאלה בסגנון קלאסי או מודרני בכלי קווים סימטריים. ניתן לראות תריסים אלה בבתי מלון בוטיק, במסעדות או בבתי קפה בעלי עיצוב מיוחד. לתריסים אלה המיוצרים מעץ, יש את כל היתרונות, הם מעוצבים, מעוצבים ומבודדים. מראה של תריסים אלה הינו מאוד דומיננטי והם אף משמשים כפריט דקורטיבי מעבר לפונקציונאליות שלהם.

ישנם סוגים שונים של תריסי עץ, למשל תריסי הזזה או תריסי רפרפה, תריסי גלילה, תריסי כנף ועוד. את התריסים המיוחדים הללו, היינו רואים כשהיינו נוסעים לחופשה קסומה בכפרים השונים באירופה, או כאשר היינו נוסעים לצימרים בצפון הארץ. היום תריסים אלה חזרו לעיצוב בגדול וניתן לראותם גם בבתים הפרטיים, בבנייני מגורים ובעסקים שונים שמקפידים על עיצוב מיוחד ומושך.

תריסי עץ- לעיצוב ייחודי ולטאץ' המשלב טבע ונוסטלגיה

זה כבר לא סוד שהעיצוב של פעם חזר אלינו, המעצבים אהבים לעבוד עם חומרים טבעיים כמו עץ שהוא היה מימים ימימה ועד היום, חומר הגלם היפה ביותר ובעל תכונות בידוד מושלמות שאין באף חומר גלם אחר. המראה של תריסי עץ, תמיד שובה את עיני כל אחד. היתרון הנוסף הוא שניתן למצוא תריסים המיוצרים עץ אם בסגנון ישן נושן, סגנון קלאסי או מודרני. בכל עיצוב הם בהחלט מיוחדים ומקנים את הטון הדומיננטי בכל בית, דירה , משרד או כל בית עסק אחר.

תריסים המיוצרים מעץ בכל צורה גוון או גודל

יש כאלה שאוהבים את מראה העץ הטבעי, כאשר זה נוגע אל תריסי עץ,אך יש כאלה שמעוניינים שהם יהיו צבועים בגוונים שונים שמזכירים את מחוזות פרובנס הרחוקה כמו בגווני טורקיז, קרם ועוד. ניתן למצוא תריסים מסוג זה, בכל גודל ובכל מיני סגנונות עיצוב. תוכלו גם להזמין תריסים מסוג כנף שניתנים לפתיחה על ציר או כאלה שניתן להזמינם כקבועים או כמתכווננים.

תריסים העשויים עץ, דורשים כאמור תחזוקה ושימון. אם מדובר בבעת פרטי, גם כך התחזוקה בו היא רבה כגון הגדרות שער הכניסה, שער החניה ואפילו הפרגולה, כך שהתחזוקה שווה את ההתקנה והמראה של תריסים טבעיים העשויים מעץ. 

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה