חלונות עץ-עיצוב מרשים ובידוד מושלם


בכל הנוגע לאמנות עיצוב הבית, כל פרט נלקח בחשבון, מה שיקנה את האווירה הרצויה לכם, המראה וסידור נכון של החללים השונים בבית. למשל בחירת החלונות הינה משמעותית, היות והחלונות הם "העיניים של הבית" שלכם. היום, הבחירה של חומרי הגלם שמהם מיוצרים חלונות, דלתות ותריסים, הינה יותר במגמה של חומרי גלם טבעיים ולכן, אנו רואים יותר חלונות עץ, אם בבתים, מסעדות ובתי קפה. בזמנו, חלונות אלה, היו נראים בבקתות עץ או צימרים, אך היום ניתן להשיג את אותה אווירה חמימה וכפרית גם בפינה האישית שלנו.

אין סוף לעיצובים המושלמים של חלונות עץ אשר ידועים כחומר מבודד נגד קור,חום ורעש. שימו לב, לבחירה של זכוכית לחלונות שתהיה דו שכבתית, על מנת שהחלונות יהיו אטומים לחלוטין. מעבר לבידוד ולאיטום המושלם, לחלונות ישנה השפעה בלתי מבוטלת על המראה החיצוני והפנימי של הבית.

שילוב מושלם של חלונות עץ וזכוכית

במידה ואתם מעוניינים ליצור אווירה כפרית וחמימה אך גם מרשימה, השילוב בין חלונות עץ לבין זכוכית, הינו השילוב  המנצח. יש לבחור נכון את גוון העץ ולפנות רק למי שעוסק בתחום זה כבר שנים, חברה שיש לה שם ומוניטין של שנים, הידועה כיבואנית עץ מהמובילות. העץ, חייב לעבור תהליכים שונים נגד חרקים ומזיקים וכן ציפוי מיוחד שיגן עליו מפני רטיבות, קור וחום. חשוב שתקראו או תחפשו כמה שיותר מידע על חלונות המיוצרים מעץ, מה שיגרום למראה מושלם לביתכם החדש או המחודש.

הרמוניה ושילוב נכון של חלונות העץ עם עיצוב הבית

יש לציין, כי חלונות עץ, אינם מתאימים לכל בית, למשל בית בסגנון הי טק מודרני, בעלי בתים בסגנון זה, אינם יכולים להתקין חלונות בסגנון כפרי המיוצרים מעץ. מי שאוהב סגנון כפרי או קלאסי חלונות שמיוצרים מעץ יכולים להתאים להם, אך יש לשים לב גם לעיצוב הפנים. למשל, ריהוט מעץ ופרקט, יכולים להשתלב נהדר עם חלונות אלה. יש לציין, כי הדבר הראשון שרואים בבית, הם חלונות ודלתות ולכן חשוב להתאים נכון את החלונות והדלתות שיתאימו הן בעיצוב החיצוני והן בעיצוב הפנימי. התאימו את גוון דלת הכניסה והתריסים לגוון חלונות העץ, למראה מרשים ומעוצב נכון.

חלום בדמות חלונות מעץ

ישנם חלונות המיוצרים מעץ בסגנון פרובנס שמזכירים בתים כפריים בעיצוב מרשים ורומנטי. אם טיילתם באזורים של פרובנס  בצרפת או בטוסקנה שבאיטליה, לבטח נמשכתם למראה המרשים והמיוחד של חלונות העשויים עץ בסגנונות מיוחדים אם קשתיים , אם מרובעים או מלבניים. גם בישראל, תוכלו למצוא את העיצוב הנכון של חלון עץ שהוא בגדר חלום מעוצב.. 

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה