חלונות עץ-נוסטלגיה בטכנולוגיה מתקדמת

למרות שתחום העיצוב לבית הפך להיות חדשני והטכנולוגיה רק ממשיכה להתקדם בצעדי ענק, המתכת והאלומיניום אינם אהודים כבר על הרבה אנשים בשל מראם הקריר. כבר כמה שנים שאנו שמים לב, כי חלונות עץ, החלו להיראות בבתים פרטיים רבים, למרות שהם החלו להופיע בשימור של בניינים ישנים בתל אביב, מה שנתן רעיון והשראה לרבים לאמץ את הסגנון הכפרי, החמים והיוקרתי. היום, העץ עובר תהליכים חדשים יותר, כאשר הוא מגיע מוגן ונקי מחרקים וכן הציפוי שלו עמיד לתנאי מזג האוויר הקשים כגון קור וחום. גם שלל סגנונות, ניתן למצוא למי שמעוניין בחלונות המרהיבים הללו שיקשטו את ביתו, אם מהבחינה החיצונית או אם מבחינת פנים הבית.

למרות שקיימים היום חלונות העשויים מאלומיניום, אך הם בדוגמא של עץ טבעי, זה ממש לא כמו חלונות עץ, כאשר רואים מיד כי חלונות המיוצרים מעץ אמיתי, נראים יוקרתיים, טבעיים ובמראה  מיוחד ומקורי יותר.

איכות בידוד ובטיחות גבוהה

הרי זו עובדה ידועה שהעץ, הינו חומר הבידוד הטוב ביותר. כאשר אתם מזמינים חלונות עץ, יש לשים לב גם לזכוכית שתהיה מבודדת. לרוב, חלונות אלה, מגיעים עם זכוכית כפולה, מה שמבודד מחום,קור ורעש חיצוני. אופן עיבוד העץ כיום, מקנה גימורים ואיכות שלא הכרנו קודם לכן. אם אתם גרים בעיר ומעוניינים בכל זאת לחוש את התחושה הכפרית, המיוחדת, החמימה והביתית, חשבו על חלונות ותריסים המיוצרים מעץ והתאימו את הסגנון המתאים לביתכם.

שילוב של רהיטי עץ, פרקטים ואלמנטים נוספים, רק יעניקו את הטאץ' המתאים  שיכול ללכת בד בבד עם חלונות עץ. ישנן מסעדות, בתי קפה, משרדים ואפילו קליניקות שאימצו את המראה המיוחד והכובש של חלונות ותריסים המיוצרים מעץ.

תחזוקה נכונה של חלונות המיוצרים מעץ

למרות שהחלונות והתריסים היום, מיוצרים מעץ בטכנולוגיה מתקדמת, אסור להיות שאננים ויש לדעת כיצד לתחזק נכון את החלונות המיוצרים מעץ. כדאי כי כבר לפני הרכישה של חלונות אלה, תתייעצו עם בעל המפעל או היבואן של חלונות ותריסי עץ, על מנת שתהיו בטוחים כי ניתן יהיה לקבל איש מקצוע שיוכל לתחזק קבוע אחת לשנה את החלונות ואף לתקן אותם במידת הצורך., אך חשוב לא פחות לבקש תעודת אחריות, כך שתהיו בטוחים כי ביצעתם רכישה נכונה ומוצלחת.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה