יקון תריסי עץ- כל המידע

למרות שתריסים אין אנו מחליפים לעיתים קרובות, אך יש להם בלאי בשל חשיפתם לתנאי מזג האוויר בארץ. מדי פעם אנו נתקלים בשלב שבור, חלק שנשחק, תריסי גלילה שנתקעו בעת הרמתם או הורדתם ולכן, נצטרך לבצע כמה שיותר מהר תיקון תריסי עץ. אנשים רבים מזמינים את תריסי העץ המיוחדים והם אינם מעוניינים להחליפם. לעיתים תוכלו למצוא מתקן תריסים מומחה שאף ישדרג ויתחזק לכם את התריסים בבית, מה שישמור עליהם לזמן ארוך יותר. כמובן שמחירי התיקון יהיו שונים וזאת על פי סוג התריס ומה שיש להחליף  בו, על מנת שיוכלו לעבוד כתקנם.

בכדי להיות בטוחים כי מתקן התריסים שלכם הוא מקצועי, הקפידו להזמין איש מקצועי אשר תיקון תריסי עץ הינה המומחיות שלו. אם תזמינו מתקן כללי כמו כולבויניק , רוב הסיכויים שהוא לא יהיה מקצועי כמו איש מקצוע שהתמחותו היא תיקון של כל סוגי תריסי העץ מזה שנים רבות.

תחזוקה נכונה של תריסי העץ תמנע את קלקולם

ראשית, על מנת למנוע את תיקון תריסי עץ, יש לבצע בהם תחזוקה נכונה ושוטפת. יש לנקות את התריסים מאבק ואם מדובר על תריסי הזזה מעץ, יש לשאוב היטב את המסילה, לפחות פעם בשבוע. יש לבצע סקר שוק מקיף, לפני שתזמינו מתקן תריסים מומחה באזורכם. בקשו המלצות מחברים או מכרים, כך שתוכלו לקבל כמה הצעות מחיר. במידה והייתם מרוצים מהמקצועיות והשירות של מתקן התריסים, לבטח תשמחו להיעזר בו באופן קבוע בתיקון ובתחזוקה של תריסי העץ שברשותכם.

תיקון תריסי גלילה מעץ

ישנם תריסים שהם אמנם שימושיים ונוחים בשימוש כגון תריסי גלילה מעץ, אך גם הם מתקלקלים, במיוחד החלקים השונים והמוכרים שנשחקים כגון: רצועה שנשחקת כאשר משתמשים בתריסים הרבה. ההמלצה היא לא לנסות ולתקן את  תריסי העץ בעצמכם, כי אם  לקרוא למומחה שמבצע תיקון תריסי עץ  בכדי לא לגרום לנזק כבד יותר, אשר בסופו של דבר יעלה לכם הרבה כגון החלפת מנוע שנפגם בעת ניסיון לתקן את התריס. ניתן להחליף שלבים של תריסי גלילה מעץ, במידה והשלבים התנתקו עם השנים.

אם רכשתם לא מזמן תריסים מעץ,  וודאו כי המתקין של התריסים בחברה שממנה רכשתם אותם, מתקן תריסים. בשנה הראשונה תהיה לכם אחריות מלאה על התריסים אך מעבר לשנת האחריות, תצטרכו לשלם למתקין מכסכם, במידה  ותזדקקו לשירותיו.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה