תריסי עץ-הכי נוסטלגי ועיצובי שיש

כאשר מביטים על המרה החיצוני של כל בית או דירה, הדבר הראשון שאנו רואים זה התריסים. למעשה התריסים הם "העיניים של כל בית" על אחת כמה וכמה כשאר מדובר על תריסי עץ, שנראים תמיד מיוחדים בכל סגנון בגלל חומר הגלם המרשים כל כך שמייפה כל מפתח. בר ב-116 אחת הארצות הראשונות שנראו בה תריסים המיוצרים מעץ הייתה אנגליה. טרנד זה, הגיע עד מהרה לכל אירופה. בגלל שחומר גלם כמו עץ, הוא המבודד הטוב ביותר של קור וחום, העיצוב הוא מרהיב, מצאו לנכון כי תריסים העשויים מעץ, יתאימו  למטרת הצללה.

התחושה של יוקרה ואסטטיקה, היא זו שגורמת לרבים לרכוש דווקא תריסי עץ. תוכלו למצוא בכל מיני סגנונות את התריסים העשויים עץ כמו למשל אם חשקה נפשכם בתריסים העשויים עץ בסגנון המודרני, תריסי גלילה יהיו מתאימים בסלון או במרפסת ותריסי הזזה, יתאימו בחדרי השינה. מי שאוהב תריסים בסגנון הישן נושן, יוכל למצוא תריסי כנף העשויים עץ עם פרזול מיוחד, אם בגווני עץ טבעי או אם בצבעים אחרים.

שליטה מלאה בכמות האור

זה ידוע, כי תריסי עץ, מקנים שליטה מלאה באור ובצל. ניתן ליהנות מפרטיות מלאה בזכות תריסים אלה, אך מצד שני, ניתן להקנות אור בבית, אשר תריסי העשויים עץ, נשארים פתוחים למחצה. אפשר להזמין תריסים המיוצרים מעץ, שיש בהם מנגנון נעילה פנימי, אשר מאפשר פתיחה פנימית של התריסים. תוכלו להזמין תריסים המיוצרים מעץ, עם שלבים זזים או עם שלבים קבועים.

רבים הם אלה שאוהבים להשתמש בחומרים טבעיים שהם חמים יותר בעיצוב הבית. ישנם אלמנטים שמתאימים עבור תריסי עץ הן מההיבט הפנימי של הבית כגון ריהוט מעץ, פרקט או מהחינה החיצונית , כאשר קיימת פרגולה מעץ בחצר, דק וכדומה, מה שישתלב היטב בין האלמנטים הטבעיים.

התאימו את תריסי העץ לסגנון הבית

את התריסים העשויים עץ, יש להתאים כאמור על פי סגנון הבית, אם ישנם אלמנטים חיצוניים טבעיים  כגון חיפוי עדין של אבן, תריסים העשויים עץ, ישתלבו נהדר בנוף שיראה כפרי יותר. גם גינה מטופחת עם אלמנטים טבעיים, תשתלב נהדר בנוף שיכללו בו תריסים כפריים מעץ, מה שיקנה תמונה שלמה של בית מעוצב בטוב טעם ובמראה אסטטי וחם.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה