כל הסיבות לרכישת תריסי גלילה


הבנייה בעשורים האחרונים, גרמה לקבלנים רבים לא להשתמש בתריסים הישנים או הסטנדרטיים ולכן, אנו רואים ברוב הבניינים החדשים שנבנים והבתים הפרטיים, תריסיגלילה. בעבר היו תריסי גלילה שהיו נמשכים ידנית על מנת להעלות או להוריד אותם באמצעות רצועה מיוחדת.. היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו את הפעלת תריסים חשמליים מסוג גלילה באמצעות מתג או בשלט רחוק מכל מקום שבו אנו נמצאים ומבלי לקום מהכיסא או מהספה. היתרון הנוסף בתריסים אלה הוא האפשרות לחיבור התריסים לבית חכם, מה שיאפשר לנו להפעיל אותם מהמשרד או מכל מקום בו אנו נמצאים, אם באמצעות המחשב הנייד או הטלפון החכם.

גם בעלי נכסים מיד שנייה מחליפים את התריסים הישנים בתריסי גלילה

מי שרוכש בית או דירה מיד שנייה, ישפץ את הנכס ויחליף את הדלתות, החלונות, הריצוף וכמובן את התריסים הישנים לטובת תריסי גלילה, מה שיקנה לבית או לדירה מראה חדש ורענן יותר וכן ערך הנכס יעלה. ישנם חומרי גלם שמהם מייצרים תריסים חשמליים מסוג גלילה, אם אלומיניום או עץ. היום תריסים חשמליים מסוג גלילה המיוצרים מעץ איכותי המיובא מחו"ל שלא דורש טיפול מיוחד, הוא הטרנד החם האהוב על הישראלים ועל האדריכלים ומעצבי הפנים.

המראה של תריסי גלילה העשויים עץ הינו יוקרתי, חם ומיוחד, במיוחד אם הבית הוא בסגנון כפרי, כך שגם מבחינת המראה החיצוני או הפנימי של הבית, העיצוב יהיה מושלם. גם בגלל העובדה שהישראלים אוהבים פרקטים, השילוב של תריסים חשמליים מסו גלילה המיוצרים מעץ, מהווה את השילוב המושלם.

תחזוקה קלה של תריסי הגלילה

מי שמורגל לנקות את ביתו בכוחות עצמו, יודע כי ניקוי תריסים הינה משימה לא פשוטה, אך כאשר מדובר על תריסי גלילה המשימה הופכת לפשוטה יותר ואורכת רק מספר דקות. הניקיון נעשה באמצעות מטלית לחה כאשר יש לנגב את התריס כאשר הוא סגור. יתרון נוסף הוא הבידוד, כאשר התריס סגור הרמטית, ישנו בידוד מעולה מפני קור וחום, מה שחוסך בהוצאות על האנרגיה כגון חימום או קירור הבית. במידה ותהיו מעוניינים לרכוש תריסים מסוג גלילה העשויים מעץ, יש לפנות אל חברה המשווקת תריסי עץ , כאשר העץ מיובא מחו"ל ועובר תהליך חיטוי מיוחד נגד חרקים וציפוי מפני לחות וחום. ככל שהחברה תעניק אחריות לטווח ארוך יותר, כך תדעו כי מדובר על חברה הבטוחה באיכות תריסי עץ מסוג גלילה שהיא משווקת.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה