תריסי עץ- עיצוב של פעם בטכנולוגיה של היום


גם בנוף האורבאני של מרכז הארץ, אנו רואים כי תריסיעץ, חזרו בגדול. זוהי הבחירה המועדפת היום בקרב הצרכנים שאוהבים עיצוב חמים ומיוחד, בסגנון כפרי אך מרשים. אחד מהיתרונות הבולטים במיוחד של הזמנת תריסים העשויים עץ, הינו גודל התריס, כאשר ניתן יהיה להזמין תריסים מסוג זה בגדלים ועיצובים שונים. תוכלו למצוא כיווני פתיחה על פי העדפתכם ואם מאוד חשוב לעם, כיצד ייראה ביתכם מהבחינה החיצונית, תוכלו להשיג מראה אותנטי ומעוצב.

את תריסי עץ, ניתן הזמין כאשר ההצללה היא מלאה וכן, תוכלו להתאים את גוון העץ הרצוי לכם, אם בגוון טבעי או אם להזמין אותם בצבע הרצוי לכם. מבחינת דרגת ההצללה, תוכלו להזמין תריסים המיוצרים מעץ, בהצללה מלאה, הצללה חלקית, או הצללה קלה, כך שבחירת דרגת ההצללה נתונה בידיכם.

המיתוס של תחזוקה שוטפת של תריסים מעץ

יש כאלה שמצד אחד כל כך אוהבים את המראה הנוסטלגי והחמים של תריסי עץ, אך מצד שני הם חוששים מתחזוקה שוטפת של תריסים אלה, היות ואנו חיים במדינה שהשמש בה היא קופחת ברוב חודשי השנה וכן הלחות הבוהה עשויה לפגום במראה התריסים. כל המיתוס לגבי תחזוקה שוטפת ומורכבת של התריסים והטיפול בעץ, אינו נכון. ראשית העץ המיוצר עבור תריסים אלה, עובר תהליך שבו יהיו בו חומרי הגנה, חיטוי מיוחד ועץ מסוגים חזקים במיוחד שמתאימים לתעשיית תריסים העשויים מעץ.

הטיפול בתריסים המיוצרים מעץ, אינו מסובך וקיימות חברות רבות בשוק שמציעות אנשי מקצוע איכותיים, אשר יגיעו להחליף חלקים, לצבוע או לחדש בתום כמה שנים את התריסים שייראו תמיד חדשים ורעננים.

סוגי תריסים מעץ הקיימים היום בשוק

ניתן לראות, כי תריסיעץ מגיעים עם שלבים הקיימים בזווית קבועה, מה שמאפשר כניסה מינימאלית של אור לחלל וכן כניסה של אוויר. ניתן למצוא למשל תריסיי פתיחה שקיימים בכמה דגמים. ישנם תריסי פתיחה סטנדרטיים עם שלבים קבועים, תריסי פתיחה עם שלבים ניידים, כך שהם מאפשרים פתיחה, סגירה וויסות של אוויר לחלל הבית, תריסים דקורטיביים שנראים ממש כמו תריסי פתיחה שמשמשי בעיקר למטרת עיצוב. התריסים הנפוצים שמצד אחד מיוצרים מעץ, אך מצד שני הם מודרניים ונוחים לשימוש, הינם תריסי גלילה מעץ, הפועלים על מנוע חשמלי, שלט רחוק או מתג חשמלי. יש לבחור נכון את תריסי העץ, כך שתוכלו לבחור תריסים איכותיים מחברה מוכרת המציעה לכם: אחריות, תיקון וטיפול שוטף בתריסים שלא תפסיקו להתגאות בהם.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה