חלונות עץ-עיצוב ויופי טבעי בלי להתאמץ


ההכרה ביופיים של חלונות עץ, חדרה יותר לצרכנים הישראלים, אשר אוהבים עיצוב מיוחד. חלונות אלה, מגיעים ממגוון רב של מדינות לרוב מאירופה. חלונות אלה, משווים מראה מיוחד, חם ויוקרתי גם יחד, מה שגורם להם להיות כל כך פופולאריים בשנים האחרונות. למי שחשש לרגע נושא התחזוקה, כדאי כי יסיר דאגה מליבו. מדובר על טכנולוגיה חדשה, אשר מעניקה לעץ כמה שכבות הגנה, כך שאין צורך לתחזק אותו פעמיים בשנה כמו צבע מיוחד להגנה מחום או לחות.

גם אדריכלים ומעצבי פנים רבים, אוהבים מאוד את המראה של חלונותעץ, היות והמראה של חלונות אלה, הינו מראה שמרכך את המראה המודרני או בעל הקווים הישרים וקשה להאמין, כמה יכול להשתנות הסגנון, כאשר מתקינים במפתחי הבית, חלונות ותריסים המיוצרים מעץ.

בגלל החומר שממנו עשויים חלונות עץ, ניתן יהיה לווסת בין חלל הבית לחוץ מה שישפר את איכות החיים. ישנם סוגי עץ מובחרים ויש לדעת איזה סוג של עץ לבקש, על מנת שיהיה חזק , יתאים למזג האוויר ויחזיק מעמד במשך שנים רבות. אפשר לשלב זכוכית דקורטיבית לחלונות העץ ולהקנות להם מראה ייחודי ומעוצב יותר יש כאלה שאוהבים ויטרג' על זכוכית החלון, מה שיגרום להכנסת אור הביתה בגוונים מיוחדים.

התרומה לעיצוב שמעניקים חלונות הבית הינה משמעותית, היות ואת חלונות הבית, יש להתאים לסגנון שלו. יש להתאים כבר מההתחלה את גודל החלון והתאמתו למפתחים בחללי הבית השונים. יש לקחת בחשבון את האוויר

ואת האור אשר חודרים לבית ולמצוא את חלונות עץ אידיאליים, אשר יתאימו לו. למשל, בחדרי הילדים, יש להתקין חלונות בטיחותיים , אשר לא יסכנו את ילדינו, במיוחד כאשר מדובר בחדרי ילדים הנמצאים בקומה גבוהה.

שילוב של מראה כפרי בנוף האורבני

חיים של רבי מתנהלים במרכז העיר, אבל אנשים הגרים בערים מרכזיות בארץ, יהיו מעוניינים לעצב את ביתם ולשפץ אותו בעת הצורך, כאשר הסגנון יהיה רגוע, נוסטלגי וכפרי ולכן, אחד האלמנטים הבולטים אשר יקנו לבית או לדירה של אותם אנשים להיות בעלי סגנון כזה, הינם חלונות ותריסים מעץ. שילוב של פרקט עץ, יהווה את הטאץ' המושלם של המראה הכפרי, השליו והנוסטלגי שאנשים אלה כה זקוקים לו בנוף האורבני.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה