תריסי גלילה –חוסכים לך בהוצאות על אנרגיה


היום בכ מבנה, קיימים תריסי גלילה אשר מהווים נוחות הן בהצללה מוחלטת, פתיחת התריס לכמות האור הטבעית הרצויה ועיצוב מרשים. חלק גדול בהתאמת תריסים חשמליים מסוג גלילה, מתחשב בכיוון הזוויות והמפתחים כגון האזורים אשר בהן פוגעת השמש בקירות הבית. יש לדאוג לכך שצבעי התריסים יהיו בהירים, מה שלא ימשוך את קרני השמש. יש לבחור את השלבים של התריס אשר יהיו בגדלים המתאימים,. לדוגמא, שלב גדול של התריס, יתאים פתח גדול יותר ואילו שלבים קטנים יותר, יתאמו למפתחים קטנים.

יש לבחור נכון גם את גודל מנוע ולשים לב, כי המנוע יתאים למשקל וגובה התריס. יש למצוא תריסיגלילה לחדרי ילדים, אשר לא יהיו מאסיביים יתר על המידה, כך שתתאפשר חדירה של קרני השמש. כאשר בוחרים תריסים חשמליים לחדר השינה של ההורים, יש למצוא תריסים איכותיים שנסגרים על מנת להעניק לחדר חושך מוחלט, אם למשל ההורים מעוניינים לישון שנת צהריים, או שאינם מעוניינים לקום מוקדם מדי במי הקיץ, כשאר השמש עולה מוקדם מאוד בבוקר.

ומרי הגלם השונים אשר מהם עשויים תריסי הגלילה

ניתן למצוא מגוון רב של תריסי גלילה בעיצובים וכן כמה חומרי גלם כגון אלומיניום, פלסטיק קשיח ועץ. העיצוב בעץ, הפך לטרנד חזק, היות ותריסים הם פריט בולט ויכול לשנות מראה של כל מבנה מגורים או משרדים. ישנם מעצבים ואדריכלים רבים, אשר אוהבים לשלב תריסי עץ מסוג גלילה עם חלונות בלגים או חלונות מעץ, אשר משתלבים נהדר יחד.

יש לציין כי תריסים מסוג גלילה הפועלים על חשמל, פעולתם הינה שקטה וכן, כל אחד יכול להשתמש בהם בקלות, אם בהפעלת מתג חשמלי, או באמצעות שלט רחוק. התריסים כאשר מעלים אותם והם מתגלגלים בתוך התא שלהם הנמצא בקיר. לרוב, מומלץ להתקין תריסים מסוג גלילה בעת בניית הבית או בניין המגורים, כך שהמנוע יהיה בקיר והתריס ייכנס בחריץ המיועד לכך בקיר, כך שלא יהיה צורך בתיבת איסוף של התרי אשר יבלוט, מה שעשוי לכער את מראה הבית , או בניין המגורים. כדאי כי תשימו לב גם שבחלקו העליון של תריס הגלילה, יהיו מתלים קטנים, על מנת שהשלבים ייסגרו עד הסוף ללא תקיעות התריס.

כמו כן, תריסים אלה חוסכים בהוצאה על אנרגיה, היות והם מבודדים היטב את הבית מחום וקור, מה שמעלה עוד את יתרונם.

ממי לרכוש תריסי גלילה איכותיים?

את תריסי הגלילה, מומלץ לרכוש מחברה ידועה, כזאת אשר עוסקת בתחום כבר שנים ויש עליה המלצות. שינם גם יבואני חומר גלם, כאשר הם מרכיבים את התריס מחומר גלם כגון עץ איכותי ומרכיבים מנוע חזק מחברה ידועה, על מנת שתריסים אלה יחזיקו מעמד לשנים.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה