תריסי גלילה-הצללה ונוחות ללא פשרות


כאשר אנו רוכשים תריסים, עלינו לשים דגש על נוחות , עיצוב ופונקציונאליות. זו הסיבה, כי ברוב הבתים והדירות, נבחין כי מותקנים בהם תריסי גלילה חשמליים. יש להבין בדגמי התריסים, אחרת לא נדע מה לעשות כאשר התריסים יתקלקלו ולכן כל טכנאי תריסים יהיה חייב לדעת מה דגם התריס.

יש לדעת בנוסף, כי התקנת תריסים חשמליים מסוג גלילה, דורשת מקצועיות רבה ודיוק. ישנם תריסים מסוג זה, המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: אלומיניום בשילוב של פוליאוריטן מוקצף, שהם התריסים הנפוצים והם מתאימים למפתחים של שלושה מטרים כמו הוויטרינה מהסלון לחצר בית או למרפסת הדירה.

גם תריסיגלילה העשויים עץ, הפכו לטרנד של אניני הטעם, כאשר הם גם מקשטים את המבנה, גורמים לו למראה חם, הם מבודדים מעולים לחום וקור והם מיוצרים בטכנולוגיה חדישה, אשר מונעת מכם תחזוקה רבה. היתרון הרב של תריסים חשמליים מסוג גלילה, הוא שניתן להפעילם באמצעות שלט רחוק בכל אזור בבית, מה שמאפשר שליטה מלאה בהם להצללה וכן, גם הילדים, יוכלו להפעילם בקלות.

מתי מומלץ להרכיב תריסי גלילה?

יש לדעת, כי מומלץ להתקין תריסי גלילה בשלב של בניית הבית, כאשר אתם מגיעים לשלב של המפתחים. יש לתכנן את הארגז שבו יהיה המנוע והתריס שיהיה ממוקם בתוך הקיר, מה שיגרום למראה אסתטי של הבית או הדירה. ניתן למצוא מבחר דגמים של תריסים חשמליים מסוג גלילה, כאשר השלבים בהם משוכים וחזקים, מה שיעניק אפשרות רבה יותר של חדירת אור, אשר יתאים למפתחים הקטנים יותר וכן, וויסות של צל ואור על פי צרכיכם.

היתרונות הרבים בהתקנת תריסים חשמליים מסוג גלילה

יש לדעת, כי התחזוקה של תריסיגלילה היא מינימאלית ובעזרת תחזוקה נכונה, ניתן לשמור עליהם רעננים וחדשים לאורך זמן. ההמלצה היא, לברר לגבי מנועי התריס כך שתבררו לגבי סוגי המנועים הטובים והנחשבים בעולם. יש לקבל אחריות לשנה לאחר שהתריסים יותקנו בביתכם ולדעת איזה טכנאי מומחה וקבוע, יוכל לטפל בהם בעת הצורך, כשאר הוא אף יוכל להחליף לכם חלפים מקוריים של הסוג הספציפי של התריסים החשמליים שרכשתם.

חשוב לציין, כי היתרון הרב של תריסים חשמליים הוא שניתן לחבר את התריסים החשמליים לבית החכם שלכם, מה שיאפשר איכות חיים גבוהה יותר, חיבור למחשב הנייד ולטלפון החכם, מה שאף יחסוך לכם גם באנרגיה וגם בשליטה מרחוק.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה