תריסי גלילה – פתרון יעיל ונוח להצללה


עדן הטכנולוגיה שהתפתח עם השנים והצורך שלנו בנוחות ובצל במדינה כה חמה כמו ישראל, הובילו להמצאתם של תריסי גלילה. תריסים אלה פועלים על מנוע והם מתגלגלים כלפי מטה או מעלה, לפי הצורך בהצללה או באור טבעי המגיע מחוץ לבית, לדירה או למשרד . קיימים גם פיתוחים ישראלים, אשר נכנסו לרשימות הפטנטים הבינלאומיות כגון: תריסי רפפה שהוא מתלבש על כל פתח מחלון ועד לדלת וניתן להפעילו באמצעות מתג חשמלי או שלט.

יש לציין, כי תריסים חשמליים מסוג גלילה, ניתן למצוא מחומר גלם כגון אלומיניום או עץ, כך שמצד אחד תריס זה, הינו במראה מודרני והי טקיסטי, אך מצד שני, ניתן לגרום לו להיראות חמים ומעוצב יותר, כאשר הוא עשוי מעץ.

תריסים חשמליים ושילובם במערכת בית חכם

היום, כולם כבר עוברים למערכת בית חכם, כאשר ניתן לשלוט על כל האלמנטים החשמליים בבית באמצעות הטלפון החכם או המחשב הנייד. ניתן לשלב במערכת זו, גם תריסיגלילה כאשר אנו מעוניינים למשל להוריד את התריס בשעות הצהריים, בכדי לא להרוס את הרהיטים מהשמש הקופחת בימי קיץ, או שאנו שומעים כי ירד גשם ואנו מעוניינים להוריד אותם, כאשר אנו נמצאים בעבודה או בסידורים.

יש להתקין את המתג החשמלי בצמוד לתריס, אך היום תריסים חשמליים מופעלים באמצעות שלט רחוק , מכל מקום בבית מבל לקום מהכיסא. גם ההפעלה של תריסים חשמליים הינה מאוד פשוטה כך שגם ילדים קטנים יפעלו את התריסים הללו בקלות.

התריסים היחידים שמגנים מפני פריצה לבית או לעסק

יש לציין כי היתרון הבולט הנוסף בשימוש עם תריסי גלילה הוא שהם בטיחותיים, היות ותריסים אלה מונעים פריצה לבית או לעסק. קיים מנגנון נעילה פנמי בתריסים חשמליים מסוג גלילה, אשר מונעים פריצה. תוכלו להוסיף אביזר מיגון נוספים. יש להתאים את גודלם של התריסים למפתחי הבית, הדירה או בית העסק, כך שתוכלו לקבל את כל היתרונות כמו תריסים מעוצבים, קלים ונוחים להפעלה עם רמת דיוק של הצללה או אור.

מומלץ למצוא יצרן או יבואן מוכר ומומלץ של תריסים חשמליים. ככל שהאחריות שתינתן על תריסים מסוג זה, תהיה גבוהה ותר כך תבינו, כי מדובר על תריסים איכותיים. יש להישמע להוראותיו של מתקין מוסמך אשר יישלח אליכם התקנה כך שתוכלו לשמור ולתחזק נכון את התריסים שישרתו אתכם לשנים רבות.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה