חלונות עץ למראה של בית מושלם


אם לרגע נדמה לכולנו, כי עיצובים לבית הופכים למודרניים ומשוכללים יותר אשר כוללים כל מיני מתכות ומקנים תחושה של קרירות בבית , אז היום רבים חוזרים לעיצובים החמים של פעם. בעבר היינו רואים ברוב הבתים, במיוחד באמצע המאה הקודמת, חלונות עץ עם השנים האלומיניום תפס את מקומם במשך כמה עשורים.  לאחרונה בשל המודעות לאיכות הסביבה וכל הקשור למחזור, אנשים החלו לחזור לשימוש בחומרי גלם טבעיים גם בעיצוב. ייצור חלונות העשויים מעץ, שונה בתכלית מהעץ שהיו משתמשים בו פעם לחלונות. בגלל הטכנולוגיה המתקדמת, לא תראו היום חלונות העשויים עץ שנתקעים בשל תנאי מזג האוויר בשל לחות או גשם. החלונות מצופים בשיטה מיוחדת אשר אוטמת אותם לחלוטין מה שגם אינו מצריך תחזוקה שוטפת כמו בחלונות  העץ שהיינו מורגלים אליהם בעבר.

מדובר על יופי ונוחות, חממות ועיצוב מושלם, במיוחד בנוף האורבאני, כאשר אנשים מחפשים את התחושה של בית כפרי . גם מנגנון הנעילה וכל הקשור  לפרזול שונים לחלוטין מחלונות העץ שהיו מותקנים בבתים לפני עשורים רבים.. יש לציין, כי חלונות עץ, ניתן לראות גם במסעדות, מלוני בוטיק, צימרים ובתי קפה.  ניתן לראות היום חלונות המיוצרים מעץ במראה מודרני בטקסטורות, גוונים מיוחדים אשר משדרים יוקרה, פאר אך חמימות.

שילוב של זכוכית מתאימה בחלונות העץ

אם תגיעו לחנות או יצרן אשר משווק חלונות עץ, תוכלו לראות בקטלוג שילובים מרהיבים של זכוכית מתאימה ומבודדת מחום או קור. אם הבידוד מרעש חשוב לכם, ניתן יהיה לבחור זכוכית תלת שכבתית לבידוד מושלם. יש לציין, כי ישנם גווני עץ רבם ומשפיעים על האטמוספרה. למשל ניתן למצוא מסגרות לחלונות מעץ כהה ומבריק ומהוקצע שיתאימו לבתי מלו חברות וכדומה, אך גם ניתן למצוא חלונות בסגנון פרובנס או מראה עתיק ושובה לב בסגנון רומנטי המקנה בנו נוסטלגיה של ילדות רחוקה.

יש לקחת בחשבון, כי בחירת סוג וגוון העץ לחלונות, תלוי באלמנטים הסביבתיים. למשל ריהוט עץ שיתאים לסגנון וגוון העץ של החלונות, מה שיקנה נראה הרמוני , מעוצב ומושלם לבית, למסעדה או לקליניקה שברצונכם לשפץ ולעטר אותה עם חלונות עץ. השפע הוא עצום ובכל פעם יוצאים  לשוק דגמים חדשים של חלונות מרהיבים מעץ, עד שקשה לנו לבחור את החלונות המתאימים לנו, מתוך המבחר העצום.

חלונות עץ אינם חייבים להיות בנויים בקווים ישרים

יש לציין כי חלונות המיוצרים מעץ, אינם חייבים להיות בעלי קווים ישרים. לעץ יש תכונות שניתן לעבד אותו גם בצורת קשתות, עיגול או שילוב של קווים ישרים בגימורים מקומרים.  לאוהבי הסגנון הישן נושן והרומנטי, ניתן יהיה לבחור את העיצוב המושלם של תריסים בסגנון של פעם, אשר יקנו עיצוב מיוחד לכל מבנה. יש לרכוש חלונות המיוצרים מעץ, אצל משווקים מוכרים, כאלה שמייבאים עץ איכותי ומייצרים חלונות בגימורים מושלמים ובטכנולוגיה עכשווית אשר תשמור   על חלונות העץ למשך שנים רבות.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה