תריסים לא  מחליפים בכל תקופה קצרה, אבל בכל זאת  כמו כל מוצר שאנו משתמשים בו נרבה, יש בהם בלאי. מדי תקופה מסוימת למרות שהיא יכולה  להיות די ארוכה, ניתקל עם תריס מקולקל שיש לטפל בו במהרה, על מנת שלא יגיע למצב של הזנחה ואז תיקון תריסי עץ יעלה הרבה יותר ממה שתכננו. ישנם סוגים שונים ורבים של תריסי עץ כגון: תריסי הרמה, תריסי הזזה, תריסים חשמליים מסוג גלילה  ועוד. ישנם תריסים שיש להחליף בהם חלפים שונים שהם זניחים מבחינת עלות התיקון, אך בתריסי גלילה מעץ, התיקון יעלה יותר, במיוחד אם מדובר בתקלת מנוע או החלפתו לאחר כמה שנים טובות.

חריקות בתריסים, חייבים להעיר את תשומת לבכם ולכן, אם לא הבחנתם בתריס שהוא שבור אבל מצד שני הוא חורק, ה הזמן למצוא את מי שהוא מומחה בנושא של תיקון תריסי עץ. אם התריס שלכם תקול, עדיף כי לא תנסו לתקן אותם בעצמכם, כי אם להזמין מתקן תריסי עץ שידע בדיוק מה הבעיה ויטפל בה במקצועיות. התערבות מצדכם, למרות שאולי אתם סבורים  שאתם בעלי ידיים טובות, יכולה לגרום לתקלה קשה יותר של התריס וחבל.

תיקון תריסי עץ- שירות חיוני שמשרת אנשים רבים

היום כולם נישבו במראה של חלונות ותריסים מעץ. בגלל המבנים הישנים  בסגנון הבוהו, תריסים אלה הפכו לחביבי הישראלים. השינוי המהותי בעיצוב החיצוני והפנימי של הנכס, הוא זה שגרם לרבים לאמץ סגנון זה. בגלל שינויי מזג האוויר, הבלאי והצורך בהחלפת חלפים שונים יש לתחזק נכון את התריסים שנחשבים  ליקרים ביותר ולהזמין איש מקצוע בתחום תיקון תריסי עץ. ישנן עלויות זניחות יחסית בתיקון של תריסים העשויים עץ, אך ישנם עלויות גבוהות יותר, כאשר התריס הוא חשמלי.

אם בעבר היה קל יותר למצוא מתקן תריסים והכוונה היא בתקופה שבה תריסי העץ היו נראים  בכל בית, היום טרנד זה חזר בגדול ולכן ניתן למצוא את מי  שיבצע עבורכם תיקון תריסי עץ. למשל החלפת שלב בתריס תתאפשר כאשר הוא נשבר מאי איזו שהיא סיבה. גם ממי שרכשתם את תריסי העץ, מומלץ שתשאלו אם הוא מספק גם שירות תיקונים.

בצעו סקר מקיף לפני שתבחרו מתקן תריסי עץ

בגלל שהאופציות הן רבות, מוטב כי תערכו סקר שוק בכל הקשור אל תיקון תריסי עץ. מוטב כי תקבלו המלצות ממי שכבר תיקן את תריסי העץ שברשותו, כך שתהיה לכם אינדיקציה נכונה על סמך שביעות רצונו מהמקצועיות והשירות של אותו בעל מקצוע.

 

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה