תריסי גלילה מעץ - שילוב מושלם של נוסטלגיה וקדמה

 

אנו חיים במדינה חמה שמחייבת אותנו לדאוג להצללה. ניתן גם להיות פרקטיים גם כאשר אנו משתמשים בתריסים וגם לבחור עיצוב שיתאים לסגנון הבית. מי שאוהב מראה כפרי אך גם אוהב את הנוחות בשימוש, יזמין תריסי גלילה מעץ.המראה הכפרי הנהדר והחמים, מבוקש בקרב אנשים רבים.באמצעות תריסי הגלילה, ניתן יהיה לכוון במדויק את כמות ההצללה והאור. אם עד היום אנשים שאהבו את מראה תריסי העץ, חששו בגלל התחזוקה והבלאי של תריסי עץ, אך היום הטכנולוגיה התקדמה והעץ אשר ממנו עשויים תריסי הגלילה, מצופה בחומר מיוחד המגן עליו, כך שאין צורך בתחזוקה של שלבי התריסים.

 

גם בתריסי גלילה מעץ ישנם סוגים שונים

ישנם כאלה שאוהבים תריסי גלילה מעץ, אשר  מעוניינים בתריסי אור. זה בהחלט ניתן לייצר תריסים מסוג זה. אלה הם למעשה תריסי גלילה שיש בין השלבים מרווח גדול בין שלבי התריס וזאת, כאשר התריס אינו מורד עד הסוף. האור ייכנס לחללים השונים, אך האור הוא משמעותי בהשוואה לתריס גלילה רגיל. כל חלון בבית או במשרד, ניתן להתקין בו תריסי גלילה העשויים עץ. תריסים אלה מתאימים במיוחד לחלונות עץ, כך שניתן לראות את ההרמוניה, היוקרה והחמימות שבתריסים וחלונות מעץ.

 

אוהבים תריסים מודרניים? – אין בעיה תריסי הגלילה הם בדיוק בשבילך

יש שמצד אוח אוהבים את המראה של העץ בחלונות או תריסי הבית, אך גם אוהבים את המראה המודרני. במקרה זה, תריסי גלילה מעץ  מיועדים בדיוק לאותם אנשים שמעוניינים במראה מודרני  מצד אחד, אך חמים מצד שני, וכן, ההפעלה היא  פשוטה באמצעות שלט רחוק, חיבור לבית חכם, או הפעלה באמצעות מתג. בזמנו הבחירה של תריסים הייתה קלה, היות ולא היה מבחר רב, אך היום הבחירה היא רב גונית. תריסי הגלילה, נפתחים באמצעו גלגול כלפי מעלה לתוך ארגז התריס ומכאן שמם. היום נוהגים להתקין את התריסים הללו, כאשר הארגז חבוי. קיימים דגמים רבים של תריסים חשמליים מסוג גלילה, כאלה שהם תריסי אור, המנגנון בוא בהפעלה של מתג או באמצעות שלט רחוק.

 

שימו לב שבעת ההתקנה של תריסי גלילה מעץ, המתקין ישאיר כמה שלבים עודפים אשר יישארו בגלגל התריס גם כשאר התריס סגור עד הסוף. שלבים אלה, רק יבטיחו תיקון שיהיה פשוט יותר וזול, כאשר נגרם עם הזנים נזק לשלבי התריס עצמו. הכוונה היא, כאשר יש להסיר את שלב התריס שנפגם ואז, אחד מהשלבים שהשארתם לסיטואציה כזאת, יחליף את מקומו. היום תריסי הגלילה נראים בבתים ודירות רבות, אך במראה יוקרתי יותר, כאשר הם מיוצרים מעץ

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה