תריסי עץ – בכל הסגנונות

 


ניתן  להבדיל בין התריסים השונים, באמצעות חומרי הגלם שהם עשויים. אחד מסוגי התריסים היוקרתיים, העמידים וכאלה שהם מבודדים ביותר הם ללא ספק תריסי עץ. מלבד היתרונות הרבים שלהם, תריסים העשויים עץ, ניתן למצוא יתרון נוסף והוא המרא החמים, הכפרי, האסתטי והיוקרתי. אנשים רבים אוהבים את סגנון הוינטג' הישן נושן, הרומנטי והמיוחד ואלה יבחרו בתריסים המיוצרים עץ בסגנון ישן נושן שחזר לאופנת עיצוב הבית בגדול. גם מי שאוהב תריסים בסגנון קלאסי ומודרני, יוכלו למצוא סגנונות אלה בתריסים העשויים עץ, כך שתריסים אלה, יכולים להתאים לכל סגנון.

תריסי הזה מעץ

ישנם גם סוגי פתיחה שונים של תריסי עץ, למשל תריסי הזה אשר נפתחים כאשר הם זזים על ציר. תריסים אלה אינם נפתחים לצדדים כמו תריסי פתיחה, אך ניתן ליהנות מפתיחה מוחלטת או סגירה של שלבי התריסים באמצעות מוט שניתן באמצעותו לפתוח או לסגור אותם בנוחות. תריסי הזזה או בשמם השני תריסי רפפה, מתאימים מאוד למזג האוויר הישראלי, משום שהם אינם סגורים הרמטית, כך שניתן ליהנות ממשב רוח קליל שמתאים למזג האוויר הים תיכוני ששורר בארצנו.

להוסיף טאץ' מדהים לחללים החיצוניים והפנימיים של בית מבלי לשפץ הרבה

יש לציין, כי ניתן לחוש את השינוי המהותי במראה הפנימי והחיצוני של הבית, כאשר מתקינים בו תריסי עץ השינוי הוא מהותי ואין צורך לבצע שיפוץ מאסיבי בבית, כאשר מעוניינים לשנות את מראהו החיצוני או הפנימי. תריסים העשויים מעץ, מתאימים לכל סוג של חיפוי חיצוני או לכל גוון קיר. ישנם אנשים שמתקינים תריסים העשויים עץ גם כאשר הם גרים בעיר, על מנת לחוש את הכפריות בסגנון מיוחד זה, וכן, התריסים הללו מבודדים היטב לא רק מחום וקור, כי אם גם מרעשים חיצוניים שנשמעים מציר מרכזי של כביש.

ההבדל המשמעותי בין תריסי העץ של פעם לבין תריסי העץ של היום

יש לציין, כי קיים הבדל מהותי, בין תריסי עץ של פעם, לבין אלה של היום. תריסי עץ שהיינו רגילים לראות לפני כמה עשורים, היו חייבים בתחזוקה שוטפת של מריחת לק  לפחות פעם בשנה. היום הטכנולוגיה בייצור של תריסם המיוצרים מעץ היא, שכבת הגנה שאינה מצריכה בתחזוקה וכן, התריסים עצמם, אינם חשופים לפגיעות מזג האוויר  כגון גשם או חום קופח. מומלץ כי תתעניינו לגבי תריסי העץ שאתם מעוניינים להתקין אצל יבואנים מוכרים שמחזיקים בתריסים העשויים עץ איכותי ובטכנולוגיה החדישה שגורמת לתריסים להחזיק מעמד לשנים רבות.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה