תיקון תריסי עץ – טיפים והמלצות

אנו משתמשים כמה פעמים ביום בתריסי העץ שבביתנו, זו הסיבה כי עם השנים התריסים מתקלקלים. עליכם להזמין איש מקצוע, המומחה בנושא של תיקון תריסי עץ, היות ומי שמתקן תריסי אלומיניום, אינו מומחה בתיקון של תריסים העשויים עץ, כי הרי מדובר בטכניקות שונות לחלוטין וכן חומר הגלם שונה באופן משמעותי.לעיתים מדובר בתיקון זניח, כגון החלפת חלפים שהתבלו מהשמש ומהשנים, כאשר חלפים אילה הם בעלות זניחה, אך אם לא תזניחו את הטיפול הנכון בתריסי העץ, עלות התיקון תעלה הרבה יותר.

תקלות נפוצות בתריסי עץ

ישנם לא מעט תקלות שעשויים להיגרם בתריסים מעץ. למשל תריס הזזה שאינו נסגר או שאינו זז על המסילה. במקרה זה, ככל הנראה מדובר בגלגלי התריס שנעים על המסילה שנשחקו. יש להזמין תיקון תריסי עץ, אך שימו לב לציין לאיש המקצוע לפני שהוא מגיע, מה הבעיה בתריסי העץ התקולים, כך שיוכל להביא עימו את החלפים המתאימים. כאשר מדובר על תריסי גלילה מעץ, ייתכן ואין מדובר בתיקון זניח, היות והחלק היקר בתריסי גלילה מעץ, הוא המנוע שעם השנים הוא עשוי להתקלקל. שימו לב, כי איש המקצוע, מבין גם בחשמל ומחזיק מנועים איכותיים וחלפים שיחזיקו מעמד לשנים.

כיצד ניתן יהיה למנוע תקלות בתריסים מעץ?

כאשר אתם מתקינים תריסים מעץ, וודאו כי חומרי הגלם הם איכותיים ומי שמתקין הוא מתקין תריסי עץ מוסמך. חפשו את מי שעוסק שנים עם תיקון תריסי עץ וקבלו חוות דעת עליו. ברגע שיש לכם המלצות והחלטתם במי לבחור, בצעו ביקורת על התריסים לפחות אחת לשנה ועוד טיפ, אל תזניחו את התיקון, היות ועם הזמן המצב של התריסים רק יחמיר. במידה ומדובר בשלב שבור של התריס, מתקן התריסים יגיעו אליכם, ייקח מידות ויכין לכם שלב חדש של התריס, שיהיה זהה לשלב שנשבר, מה שקשה יהיה אפילו להבחין כי בוצע תיקון בתריסי העץ שלכם.

בקשו תמיד קבלה לאחר ביצוע תיקון תריסי עץ, מה שיהווה את האחריות לתיקון שבוצע בתריסים. לרוב תיקון התריסים אינו נמשך זמן רב ואתם תוכלו להפעיל את התריסים וליהנות מהיתרונות שהם מציעים.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה