תריסי עץ – מראה נוסטלגי ומעוצב בטכנולוגיה חדשה

 


כאשר אנו משפצים או בונים בית, יש לתת את תשומת הלב המרבית לעיצוב החלונות והתריסים בבית. אלה הם למעשה המפתחים שהם "העיניים של הבית". רבים מעוניינים  לחזור למראה הנוסטלגי והיעיל של תריסי עץ. תריסים אלה, יכולים להיות בעלי מראה אותנטי ואפילו למי שמעוניין במראה אסתטי מודרני ונקי, יכול לבחור תריסים מודרניים מעץ. תוכלו להגיע ליבואן של תריסים, אשר מייבא את העץ מחו"ל, כאשר העץ הוא איכותי ועמיד וכן, אין צורך בתחזוקה שוטפת.

היום ניתן בהחלט לגרום למראה ישן של תריסי עץ בלי תחזוק מיותרת, היות ותריסים אלה, מגיעים היום עם שכבה אוטמת, אשר גורמת לתריסים להיראות תמיד חדשים, היות והם אטומים לחלוטין מפגעי מזג האוויר, אם מלחות, רטיבות ואם לדהייה מהשמש החזקה, שהיא אופיינית למזג האוויר הים תיכוני השורר בישראל.

תריסים מעץ למי שמבין בעיצוב

מי שמבין בעיצוב הבית וכן, מעוניין במראה חמים ויוקרתי, לבטח יבחר תריסי עץ, מה שיקנה לבית מראה מיוחד וכן, בידוד מושלם מפני חום וקור. תריסים המיוצרים מעץ, מגיעים בכמה גוונים של עץ טבעי וכן, ניתן להזמין תריסים מעץ בכל צבעי הקשת, תוך התאמה לאלמנטים הנמצאים מחוץ ובתוך הבית. תריסים אלה, המיוצרים מעץ, משתלבים נפלא עם רהיטים ופרקט העשויים אף הם מעץ, מה שמעניק אווירה מיוחדת בבית. אמנם תריסים המיוצרים מעץ אינם זולים, אך  הם מחזיקים מעמד לשנים רבות והיום בטכנולוגיה החדשה, אין צורך בתחזוקה.

אם תמיד חלמתם על  תריסי עץ, אך חששתם בגלל התחזוקה שלהם, זה הזמן להגשים את החלום היש שלכם. תוכלו למצוא מידע ברשת, לגבי תריסים העשויים עץ שמיוצרים בשיטה החדשה המונעת תחזוקה שוטפת. ישנם קטלוגים שבהם תוכלו לבחור תריסם שיתאימו לעיצוב ביתכם אם מדובר בבית בסגנון כפרי, קלאסי או מודרני.

מה חשוב לדעת לפני רכישת תריסי עץ?

עליכם לקבל תעודת אחריות, כך שלפי תקופת האחריות הארוכה, תבינו כי מדובר במוצר עמיד ואיכותי שישרת אותו לאורך שנים, יתרום לבידוד איכותי ולעיצוב מושלם של הבית אם בתוך הנכס ואם מחוצה לו. ניתן לראות בערים השונות, כי טרנד זה של תריסים העשויים מחומר טבעי כמו העץ, נראים גם במסעדות איכותיות, בתי קפה והמראה שלהם, מושך לקוחות רבים שמעוניינים לשבת במקום שמקנה אווירה חמימה וביתית.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה