תיקון תריסי עץ – טיפים יעילים

היום ישנם המון יצרני ויבואני תריסי עץ, וישנם הרבה אנשים המחפשים שירות כמו תיקון תריסי עץ. למעשה, מי שמתקן תריסי אלומיניום, אינו מומחה בעבודות כגון תיקון של תריסים מעץ. זו הסיבה, כי יש למצוא את איש המקצוע המתמחה בתיקו תריסים ייחודיים אלה. למעשה קל לפתור תקלות נפוצות בתריסי עץ, אך ישנם תריסים כגון תריס גלילה שהתיקו שלהם הופך להיות מורכב יותר. למעשה כאשר צריך לתקן תריסים למעשה מבצעים פעולה נוספת שהיא תחזוקה וחידוש התריסים.

 

אם רכשתם תריסים מעץ, יש לוודא לגבי תקופת האחריות, כך שאם תצטרכו תיקון תריסי עץ, לא תשלמו על התיקון ותהיו בטוחים, כי בעל מקצוע מהמקום שממנו רכשתם את תריסי העץ, יעניק לכם שירות מקצועי ואמין. לרוב, מי שמתמחה בהתקנת תריסי עץ, יתמחה גם בתיקונם.

 

כיצד נמצא את מי שמתמחה בתיקון תריסים מעץ?

אם כבר רכשתם תריסי עץ, לבטח בעל החנות או יצר  תריסי העץ, ישמח להמליץ לכם על בעל מקצוע המתמחה בתחום של תיקון תריסי עץ. לרוב למשווק או יצרן התריסים, קיימים מתקני תריסים מומחים, כך שלאחר תום תקופת האחריות, תוכלו להשתמש בשירותם המקצועי, תמורת תשלום. אם רכשתם תריסי גלילה מעץ, יש לוודא לגבי איכות המנוע וכן, לקבל את הוראות התחזוקה וההפעלה הנכונה ממתקין התריסים, על מנת שלאר תשלמו כסף רב על תיקון או החלפת המנוע, שהוא החלק היקר ביותר בתריסים אלה.

 

כיצד תשמרו על תריסי עץ שלכם ותימנעו מתיקונים תכופים?

ישנן הוראות של "עשה ואל תעשה" בכל הקשור לתחזוקה הנכונה והשוטפת של תריסי העץ. בדרך זו, כאשר תקבלו את ההוראות הללו ותעקבו אחריהן, לא יהיה כל צורך בשירות תיקון תריסי עץ. מצד שני, יש לשמור ולהיות ערניים,  לגבי כל תקלה ולא לדחות את התיקון, מה שיגרום לתריסים להתקלקל , וכן יגרום לכם לשלם סכומים גבוהים יותר. גם אם התקלה נראית לכם זניחה, אל תדחו את התיקון.

 

לסיכום – קל לתקן תריסי עץ, כאשר מדובר על תיקונים שעלותם זניחה, כגון: החלפת תושבות תריס, החלפת גלגלי מסילה בתריסי הזזה מעץ והחלפת שלבי עץ שבורים בחדשים. היום, תריסי העץ אינם מתבלים מהר, היות ואין צורך בתחזוקה שוטפת כמו בתריסי עץ של הדורות הקודמים, משום שהם מגיעים בציפוי מיוחד של שכבה, המונעת פגיעה בתריסים, דהיית צבע התריס מהשמש, עץ שמתנפח כתוצאה מרטיבות וכדומה, אך יש תמיד להיות עם האצבע על הדופק ולשים לב לכל  קלקול או שינוי בהפעלת תריסי העץ.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה