תריסי גלילה – כל היתרונות!

 

לא לחינם, רבים בוחרים בהתקנת תריסי גלילה היות ומדובר בפתרון הצללה נוח מאין כמוהו. תריסים חשמליים מסוג גלילה, חוסכים במקום, נוחים וקלים לתפעול, כך שכל קשיש וילד, יוכלו להפעיל תריסים אלה, ללא כל בעיה. ניתן לראות בערים השונו בארץ, תריסים חשמליים בכל מקום, אם בדירות, בחנויות, בבתי מלון ובבתים הפרטיים. יש לדעת, כי תריסים מסוג זה, עשויים להיות עשויים מעץ, או מאלומיניום, כך שעליכם לבצע את הבחירה הנכונה לתריסים אלה, וכן, למצוא את היבואן או היצרן שהוא בעל שם ומוניטין.

 

היתרונות הבולטים בהתקנת תריסים חשמליים מסוג גלילה

במאמר זה, נציין את היתרונות הגלומים של תריסי גלילה. נתחיל בתחושת הביטחון שתריסים אלה מעניקים לכל בית וכל בית עסק. קשה לפרוץ למקום שמותקנים בו תריסים חשמליים מסוג גלילה, היות וקשה לפתוח אותם, מה שהופך את הפריצה לבלתי אפשרית, במיוחד שהתריס מותקן בקיר עצמו ולא באמצעות  ארגז חיצוני. תריסים אלה, מגיעים עם נעילה פנימית, מה שהופך את חיי האורחים הבלתי קרואים, לקשים יותר.  גם מבחינת פרטיות, תריסים אלה, מעניקים לנו פרטיות מלאה.

 

עוד יתרון בולט בהתקנת  תריסי גלילה הוא הגנה על הנכס מפני תנאי מזג אוויר חיצוניים וכן, הריהוט נשמר טוב יותר. מבחינת שליטה בהצללה ובכמות האור הרצויה, ניתן לשלוט בתריסים אלה באופן מדויק. אם מדובר בתריסי חשמליים העשויים מעץ, החיסכון באנרגיה הוא גם נדבך חשוב. העץ הוא חומר מבודד מחום חום וקור, מה שגורם לנו בחיסכון בהוצאות על אנרגיה.

 


בחרו תריסי גלילה העומדים בתקנים מחמירים

 יש לבחור תריסיגלילה אשר עומדים בתנאים מחמירים, כך שתהיו סמוכים ובטוחים, כי רכשתם מוצר איכותי. תוכלו להפעיל את תריסי הגלילה מרחוק, בכל מקום שתימצאו בו בבית, או בבית העסק וכן, תוכלו אף להוסיף אותו למערכת בית חכם,  מה שיגרום לכם לפתוח, לסגור או לכוון  את כמות הצל והאור בביתכם באמצעות הטלפון החכם או המחשב הנייד. מבחינת תחזוקה, קל לנקות תריסים מסוג גלילה, מה שמקל על הרבה  עקרות בית. ימו לב להוראות המתקין, לגבי חומר הניקוי והאופ יש לנקות תריסים אלה.

 

יש לשים לב, לכל שינוי בהפעלת  תריסי הגלילה ולא להתעסק בהם, ברגע שקיימת תקלה,  כי אם לקרוא למתקן התריסים החשמליים, אשר יוכל לתקן את התריס  ולגרום לו  לעבוד בדיוק כפי שעבד בעת שרכשתם את תריסי הגלילה.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה