תריסי גלילה התריסים של שנות האלפיים

אנו רואים שעם התפתחות הטכנולוגיה, גם עיצוב הבית השתנה, כך שיש בו פרקטיות ונוחות. כבר שנים שהקבלנים אינם עושים שימוש בתריסים ישנים, במיוחד בפרויקטים של בנייני מגורים רבי קומות בערים השונות בארץ. הדבר הבולט בבנייני המגורים הינם תריסי גלילה, אשר נראים כבר בנופיה של כי עיר. בעבר אמנם היו תריסים מסוג גלילה, אך הם היו מיוצרים מפלסטיק וניתן היה להפעילם באמצעות סרט בד. זה כמובן לא היה נוח, שכן היה צריך להפעיל כוח על מנת שתריסים אלה יעלו. היו, בלחיצת כפתור אחת או באמצעות שלט רחוק מכל מקום בדירה או בבית, ניתן להפעיל תריסים אלה, אשר נקראים גם תריסים חשמליים.

תריסים מסוג גלילה, הם אף בטיחותיים יותר שכן, הם מגיעים עם סגירה מסוג נצרה כך שקשה יהיה לפרוץ אל הבית או הדירה. מדובר על אלמנט מודרני, אך בהחלט ניתן יהיה למצוא  תריסי גלילה במראה חם יותר כמו למשל כאלה המיוצרים מעץ, למי שמעוניין לשלב מראה כפרי וחם מצד אחד, אך מודרני מצד שני..

להפעיל תריסים מסוג גלילה מבלי לקום מהספה או מהמיטה

היום, כולנו מחפשים נוחות, כך שהטכנולוגיה מאפשרת לנו את מלוא הנוחיות, כאשר למשל נהיה מעוניינים להפעיל תריסי גלילה מהספה בסלון, או מהמיטה בחדר השינה. תריסים מסוג גלילה היו פופולאריים, כאשר הם החלו להיות מיוצרים מאלומיניום, אך בגלל המראה הקר של האלומיניום, רבים החליטו כי הם יבחרו באלומיניום דמוי עץ או אם התקציב מאפשר, ניתן יהיה למצוא את התריסים החשמליים כאשר הם מיוצרים מעץ בגוונים טבעיים וחמים שיתאימו לעיצוב הבית.

גם כאשר משפצים בית, הדבר הראשון שייראה לעין יהיו התריסים ולכן, רבים מחליפים את התריסים המיושנים שלהם בתריסים מסוג גלילה למראה חדשני יותר ואף פרקטי לשימוש. לרוב מי שמחליף מתריסים רגילים לסוג אחר של תריסים כגון תריסי גלילה יעדיף כי כל התריסים בבית יהיו מסוג גלילה, כך שניתן יהיה באמצעות השלט הרחוק, להפעיל את כולם.

תריסים חזקים ובטיחותיים

יש לציין כי תריסים מסוג גלילה, אינם מתקלקלים מהר, הם כבדים יותר ובטיחותיים באמצעות מנגנוני הסגירה המשוכללים שלהם. יש לדעת כיצד לתחזק תריסים חשמליים, כך שתימנעו קלקול, כמו למשל כאשר אין להוריד את התריס כאשר ישנו חפץ מסוים שעשוי לחסום אותם, דבר זה יגרום לקלקול המנוע שהוא החלק היקר והחשוב ביותר בתריסים אלה. מדי כמה שנים, יש להחליף את רצועות התריס, מה שיהיה זניח מבחינת העלויות.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה