תריסי עץ – להצללה ולעיצוב מושלם


אחד מפתרונות ההצללה הדקורטיביים הינו ללא ספק תריסי עץ. תריסים אלה, ניתן להתאים לגודל המפתחים בבית או לוויטרינה שממנה ניתן לצאת לגינה הפרטית או למרפסת. הגוונים של העץ הם שונים וניתן למצוא גוונים טבעיים של עץ, אשר יתאימו להפליא לחוץ ולפנים של כל בית או דירה. מדובר על תריסים פסטורליים. תריסים אלה, ניתן לראות בבתים בסגנון כפרי, פרובאנס או יוקרתי.

אם בזמנו היינו סבורים כי תריסיעץ מצריכים בטיפולים שוטפים של תחזוקה והעץ הוא חומר בעייתי, אז היום השתנו פני הדברים ואין צורך בתחזוקה שוטפת כמו התריסים שהיו עשויים מעץ לפני עשרות שנים, היות והטכנולוגיה היום גרמה לכך שהתריסים מגיעים מוגנים בחומרים מקצועיים נגד חרקים וציפוי אשר אוטם אותם מפגעי מזג האוויר כגון לחות, מים ושמש קופחת.



היתרונות הבולטים של תריסים מעץ

ישנם יתרונות בולטים בהתקנת תריסי עץ, כמו למשל הבידוד המושלם שלהם מקור וחום. למעשה מזג האוויר הים תיכוני השורר בישראל, מתאים מאוד לתריסים העשויים מחומר גלם טבעי כמו עץ. האווירה הכללית משתנה בבית, במיוחד אם מתאימים לתריסים העשויים עץ פרקטים ורהיטי עץ לאווירה חמה וביתית. אנשים מיוחדים שאוהבים חמימות, יזמינו תריסים וחלונות עץ.

למעשה תריסים המיוצרים מעץ, הם יקרים יותר, אך שווים כל שקל שתוציאו עליהם. האיכות של תריסים אלה הינה גבוהה והתריסים עמידים בפני תנאי מזג האוויר. מי שאוהב סטייל מיוחד, יבחר בתריסים אלה שיש בהם את כל היתרונות.

תריסים איכותיים ובמראה חם שיקשטו ויצלילו את בתיכם

התוספת של תריסים העשויים עץ, ישנו את מראה ביתכם. אם גם אתם מעוניינים לתת דגש על הפאן העיצובי, זה הזמן להתחיל ולהתעניין בתריסים מעץ, כשאר ניתן למצוא אותם בסגנונות שונים. ישנם ריסי כנף מרהיבים ביופיים, אשר אינם חייבים להיות בקווים ישרים, כי אם קשתיים, מה שיעניק סגנון ונוסטלגיה המזכירים כפרים באירופה או את בית אבא. דווקא אנשים הגרים בסביבה עירונית, מעוניינים להקנות לביתם מראה כפרי וחמים.

יש למצוא חברה שהיא יבואנית תריסים המיוצרים מעץ בטכנולוגיה החדישה והעדכנית, כאשר העצים מיובאים מארצות ידועות באירופה שבהן גדלים עצים איכותיים וחזקים לתעשייה זו.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה