תריסי עץ – בעיצוב חם ומרשים


ישנם תריסים העשויים מפלסטיק או אלומיניום, אך הם אינם יפים כמו תריסי עץ, אשר נראים הרבה יותר יוקרתיים ומקנים אווירה ביתית ומרשימה. היות ועץ הינו חומר גלם טבעי תריסים אלה, משדרים נוסטלגיה רומנטית בסגנון ישן ואהוב על רבים מאתנו. מדובר על פריטים, אשר מקנים נוכחות בבית והם יעילים בוויסות של אור וצל, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. ישנם אנשים ששומרים על מראה כפרי או שהם משמרים קונספט עיצובי ייחודי שמקורו במאה הקודמת.

ישנם שונים של תריסיעץ, אלה שהם בעלי שלבים נעים באמצעות פתיחה או סגירה למחצה או תריסים בעלי שלבים קבועים, כאשר ניתן לפתוח את כנפי התריסים על מנת להחדיר אור ואוויר לבית, או כאשר מעוניינים בהחשכה של הבית יש לסגור אותם. למשל אחד מסוגי התריסים הנפוצים, הינם תריסי הזזה שנראים כמו תריסי פתיחה, אך לא ניתן לפתוח אותם, כי אם להזיזם לצדדים. תריסים אלה, זזים על מסילה חיצונית.

תריסי גלילה מעץ למי שאוהב סגנון מודרני אך גם ביתי וחם

בדירות ובתים רבים הבנויים בסגנון מודרני, ניתן לראות תריסי עץ מסוג גלילה. אלה הם תריסים ששלביהם עשויים עץ איכותי, אך הם עולים ויורדים באמצעות מנוע, אשר מחובר למתג חשמלי או לשלט רחוק לנוחות בני הבית. היתרונות של תריסים המיוצרים מעץ הינם רבים , כאשר הבולט בהם הוא תכונת הבידוד שאין למצוא בתריסי אלומיניום או פלסטיק. היום תחזוקת תריסים העשויים עץ, הינה מינימאלית, היות והעץ שממנו עשויים התריסים עובר פעולות רבות כגון חיטוי מחרקים וצביעה בחומרים מיוחדים אשר אוטמים את התריס ומגנים עליו מפגעי מזג האוויר.

רוב תריסי עץ, מגיעים מחו"ל היות ובארצות קרות, ישנם סוגי עץ שהם חזקים במיוחד ומתאימים נגד נזקי מזג האוויר. אם הנכם סבורים שישראל היא ארץ ים תיכונית וחמה ותריסים העשויים עץ אינם מתאימים, טעות בידיכם, היות ותריסים העשויים עץ, מתאימים גם למזג האוויר הים תיכוני השרוי בארצנו, כאשר הם מבודדים היטב גם מחום.

היכן מומלץ לרכוש תריסים מעץ?

יש לרכוש תריסים העשויים עץ, מיבואן מוכר שיש לו וותק של שנים בכל הקשור לתריסים וחלונות מעץ. היבואנים מחזיקים במתקינים מקצועיים וכן, מציעים שירות תיקוני תריסים וחלונות מעץ וכן, תחזוקה שוטפת מדי כמה שנים. יש לציין, כי גם אדריכלים ומעצבי פנים אוהבים את הסגנון החם של תריסים וחלונות עץ והם פונים ליבואנים מוכרים בארץ אשר מתמחים בניבוא , התקנה ושירות של תריסים וחלונות המיוצרים מעץ.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה- יופי ונוחות בדרך הקלה