תריסי עץ – מוסיפים אופי ועיצוב לבית בעיר או בכפר


תריסי ביתנו, הם אלה שמהווים את אופי העיצוב, הן מחוץ לבית והן בתוכו. למעשי, התריסים מהווים את "העיניים" של הבית שבו אנו גרים. על מנת להוסיף עיצוב מיוחד לבית ואם אתם אוהבים מראה מיוחד, ביתי, כפרי אך במדידה רבה גם יוקרתי, התקינו תריסי עץ. מדובר על תריסים במראה פסטורלי, גם אם אתם גרים בעיר כאשר התריסים משתלבים עם שאר העיצוב בבית. בים אוהבים את המראה החמים, הביתי, הכפרי והנחשק של תריסים העשויים מעץ. בזמנו העץ היה חומר גלם רגיש, אך היום הטכנולוגיה התקדמה ולא נדרשת תחזוקה מיוחדת, היות והעץ אשר ממנו מיוצרים התריסים עבר תהליך של איטום בחומרים מיוחדים, אשר מגנים עליו מחרקים, נזקי מזג האוויר ועוד.

למעשה, תריסי עץ, נועדו לספק עבורנו שני צרכים- הראשון הינו וויסות האור שנכנס או יוצא מחללי הבית ולכן, תריסים העשויים עץ, יוצרים את החציצה הנחוצה בין הפנים לבין החוץ.. למשל, חלונות הן ההיפך מתריסים, היות והם חשופים לשני הצדדים.. תריס סגור ואטום, מאפשר לנו לפעות בביטחון ובנוחות. במידה והאווירה הנדרשת לכם הינה אווירה כפרית, תריסים העשויים עץ, בהחלט מהווים את האופציה המושלמת לקבלת המראה והאווירה הכפריים הרצויים לכם.

תריסים מעץ – אומנות בבית ואווירה קסומה

אנו כולנו משקיעים את מיטב כספנו על עיצוב הבית. אחד האלמנטים הבולטים שמקנים עיצוב, אומנות ואווירה קסומה לבית הם תריסי עץ. למעשה, מדובר בתריסים שכבר נראו מימי הביניים, כאשר המראה הינו מושלם הן לעיצוב הפנים והחוץ וכן לאיטום מושלם, בשל התכונות והיתרונות הידועים שיש לחומר הגלם שהוא העץ. מדובר על תוספת מושלמת ואלגנטית וכן, מראה ותחושה  של אנינות טעם. למעשה תריסים העשויים עץ, אמנם יקרים יותר, אך הם איכותיים ועמידים יותר לאורך זמן כאשר שאר חומרי הגלם שמהם עשויים התריסים, אינם ניתנים להשוואה מול היתרונות המובהקים והרבים של תריסים המיוצרים מעץ.

תוספת של תריסי עץ מהווים תוספת בעל אופי ייחודי בכל בית או דירה

יש לדעת כי תריסי עץ הינם תוספת ייחודית לכל בית או דירה. התריסים עשויים מסוגי עץ שונים וניתן למצוא אותם בשלבים קבועים, נפתחים או אטומים. תוכלו להזמין תריסי עץ בגוונים טבעיים עם מנגנוני פתיחה חכמים, אם ידניים או אם אוטומטיים כן, במגוון דגמים, אם בסגנון הישן נושן, או בסגנון המודרני יותר, כגון תריסי גלילה או תריסי הזזה. תריסים העשויים עץ, משתלבים באופן מושלם בל חלל פרטי או עסקי כאחד.





Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה