תריסי גלילה לנוחות והצללה מלאה


גם כאשר אתם רוכשים בית או דירה מקבלן, מומלץ כי תתעקשו על תריסי גלילה, מדובר על נוחות, עיצוב ופינוק. תריסים אלה, היו הראשונים אשר צוידו במנגנונים חשמליים לפתיחה וסגירה בלחיצת כפתור וכן, היום ניתן להפעלתם באמצעות שלט רחוק או בחיבור לבית חכם, מה שמקל את הפעולה בהם עוד יותר. יש לברר לגבי המנוע שיותקן בארגז התריסים החשמליים מסוג גלילה, היות ומנוע לא איכותי, יגרום לתקלות תכופות יותר, מה שלבטח לא הייתם מעוניינים. ישנם תריסים חשמליים מסוג גלילה, אשר מיוצרים מחומרי גלם שונים, כאשר הנפוץ בהם, הינו תריסים מעץ המופעלים באמצעות מנוע חשמלי. יש לשים לב גם למי שיתקין עבורכם תריסים חשמליים מסוג גלילה, היות לא רק איכות התריסים והמנוע חשובים, כי אם התקנה מקצועית, היא חשובה לא פחות.

דגמים זולים של תריסי גלילה יעלו לכם ביוקר

בסכום שתרכשו תריסי גלילה, תוכלו להבין שעל פי טווח המחירים, תוכלו לרכוש תריסים חשמליים מסוג גלילה במחיר זול וכאלה שיהיו יקרים יותר, אם בשל היותם מותג, האיכות של המנוע וחומר הגלם, אם אלומיניום או אם עץ, אשר לבטח יהיו יקרים יותר בשל חומר הגלם שנחשב ליוקרתי, מבודד ועיצובי ברמה גבוהה. ניתן לראות תריסים חשמליים מסוג גלילה אם בבתים פרטיים, בבנייני מגורים יוקרתיים או במשרדים וחברות רבות, במלונות יוקרה, מסעדות מעוצבות ועוד. יש לשים לב לתחזוקה של התריסים החשמליים, היות וחלפים עשויים להתבלות ולגרום לתקלות. תוכלו למנוע תקלו אלה  בזמן, אם תקפידו על תחזוקה ובדיקה תקופתית של מתקן תריסים מקצועי.

מדוע טווח המחירים של תריסי הגלילה הינו שונה?

תוכלו לרכוש תריסי גלילה בטווח מחירים שונה. הסיבה היא איכות המנוע וחומר הגלם אשר ממנו עשוי תריס הגלילה החשמלי. גם הגודל מהווה קריטריון מהותי למחיר תריסי הגלילה, כך שתוכלו להיות ספציפיים יותר מבחינת הבחירה אם בחומר הגלם, בגודל ובאיכות המנוע. יש לדאוג לגבי האחריות, שירות תיקונים ותחזוקה, מה שייתן לכם להיות בראש שקט ולדעת שתמיד יהיה לכם למי לפנות בכל תקלה או בעיה בתריסי הגלילה שלכם.תוכלו לבקש כבר מלכתחילה, אם יש לכם מערכת בית חכם, לחבר אותה עם תריסי הגלילה, כך שתוכלו להפעיל את התריסים מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או המחשב הנייד בדרך לביתכם או בדרך מהעבודה הביתה.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה