תיקון תריסי עץ – למצוא את המומחה בתחום

 

השימוש בתריסים מעץ, הוא חסימת אור ומרחב נעים וקריר, במיוחד במדינה שחמה במשך רוב חודשי השנה כמו ישראל. כמו כל מוצר, יש לבצע תיקון תריסי עץ אצל מי שמומחה בדבר או כאשר רוכשים תריסים מעץ, יש לוודא כי לחברה יש את הטכנאים המנוסים שלה שיודעים לתקן כל תקלה בתריסים העשויים עץ. ישנם כמה סוגים של תריסים מעץ, כמו למשל תריסי רפפה, או הזזה, תריסים בעלי כנפיים, תריסי הרמה ותריסי גלילה  אשר פועלים באמצעות מנוע חשמלי. תחום התריסים, עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, כמו למשל הדרישה  המוגברת בתריסי עץ, הן מבחינת העיצוב, האיכות והבידוד.

קל יותר לתקן תריסים מעץ

לפחות בידיעה הזאת ניתן להתנחם. למשל תריס עץ, עשויים משכבות רבות של עץ, כך שמה שנראה לא טוב, עדיין ניתן יהיה להציל באמצעות שיוף ותיקון של התריס, כך שעדיין יהיה מראה מרשים. למשל תיקון תריסי עץ מסוג רפפה, ניתן יהיה לחתוך שלבים שבורים ולהתקין תחתם שלבי עץ חדשים. מי שעסק בכל הקשור אל תריסים העשויים עץ, הוא למעשה סוג של אמן שיודע לתקן את כל סוגי תריסי העץ, אם תריסי גלילה, או תריסי הזזה. שלבי התריס הם החלק המרכזי. אם מדובר בתריסי גלילה מעץ, אם המנוע נשחק או התבלה, מדובר על תיקון יקר,אך תיקון נפוץ ושכיח שהוא זול יותר בתריסי גלילה מעץ הוא החלפת הרצועה אשר נשחקת מרוב שימוש רב.

יש כאלה שמזמינים את בעל המקצוע מהחנות או היצרן שהתקין להם את תריסי העץ וזו בהחלט אופציה טובה. יש להיעזר בכמה הצעות מחיר של כמה בעלי מקצוע שמתקנים כבר שנים תריסי עץ ולבחור באופן מושכל. אם תהיו מרוצים מהמקצועיות, השירות והמחיר, לבטח הוא יהפוך להיות בעל המקצוע הקבוע שלכם.

הימנעו מלתקן בעצמכם את תריסי העץ

ישנם אנשים שהם בעלי ידיים טובות, אך בכל זאת, תיקון תריסי עץ יש לבצע בקרב מי שמומחה בתחום. הבעיה היא שלפעמים מי שמעוניין לתקן בעצמו את תריסי העץ, עשוי לגרום להם לנזק, יותר מאשר תועלת. אם הבחנתם בתקלה בתריסי העץ, מומלץ להזמין איש מקצוע ולוודא שהוא בעל וותק ומוניטין רב שנים. עליכם להבטיח, כי לאחר שבעל המקצוע יתקן את תריסי העץ, תוכלו לחזור לשגרה ולהשתמש בתריס מתוקן שנוח לשימוש. על מנת למצוא מתקן תריסי עץ מקצועי, יש לקבל המלצות ממכרים או חברים שגם להם יש תריסי עץ והם סומכים שנים על בעל מקצוע קבוע בתחום זה.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה