תריסי עץ – לשימור של קונספט ייחודי

 

לפני שנים רבות, תריסים נועדו לשמור על בית חם, בטוח ומוגן מפני סופות או מהחום של הקיץ. היום, כבר ניתן למצוא תריסי עץ, בסגנונות שונים שגם יהיו פונקציונאליים אך גם דקורטיביים במיוחד. היום, התריסים מיוצרים בשיק מיוחד וחלקם הגדול אף מתוחכם.תוכלו למשל להוסיף מנעול פנימי לנעילה בטוחה של התריסים וכן, התחזוקה אינה מורכבת. עד לפני כמה שנים, למרות שאנשים רבים חשים חיבה מיוחדת לתריסים העשויים מעץ, הדבר היחיד אשר מנע מהם להתקין תריסים העשויים עץ, היה התחזוקה שלהם. היום, תריסים אלה שעשויים עץ, מגיעים בשכבה מיוחדת שמגנה עליהם מפני לחות, מים וחום.

 

כולם מודים היום, כי תריסי עץ, מוסיפים מאוד לכל מבנה. יש לציין כי העץ, הינו חומר גלם טבעי, אשר מבודד מפני רעשים וכן מחום וקור. ניתן למצוא סגנונות שונים של תריסים העשויים עץ, אם בסגנון עתיק, בסגנון קלאסי או מודרני כמו תריסי הזזה או תריסי גלילה העשויים אף הם מעץ.

 

תריסים בסגנון חם ומיוחד שמוסיפים יופי ונוכחות בכל בית

זו המטרה של עיצוב הבית, כאשר הסגנון האהוב עליכם הוא סגנון חם וכפרי, אך גם יוקרתי.

למעשה תריסי עץ, מקנים תחושה של נוסטלגיה ורומנטיקה באיזה שהוא מובן, התריסים שרבים מאיתנו גדלו עליהם בבית הוריהם או סביהם. מדובר על פריט עיצובי מרשים בעל תכונות טובות רבות. יש שאוהבים את הגוון הטבעי של העץ, כשאר ישנם כמה גוונים טבעיים שעשויים להתאים לגוון דלת הכניסה, או לאלמנטים חיצוניים נוספים וכן, לאלמנטים פנימיים, כגון ריהוט עץ, מטבח עץ ואף פרקטים מעץ שרק יוסיפו לאווירה חמימה ומיוחדת לבית.

 

למעשה, הרבה בעלי בתים בימינו, יעדיפו את המראה של תריסים מעץ. תריסים אלה הם רב תכליתיים ומציעים מראה נצחי שאף תריסים מחומרי גלם אחרים, אינם יכולים להשתוות אליהם. ניתן לבחור תריסים בגוונים שונים או לבחור מראה של עץ טבעי או אפילו סוג מסוים של עץ.

 

תריסים מעץ – קונספט אדריכלי ייחודי ומקורי

הקונספט הייחודי של תריסי העץ, החל ברחובות הישנים של תל אביב הישנה והיפה, כאשר מבנים ישנים עברו שימור ע"י טובי האדריכלים אשר החזירו להם את הטאץ' הנוסטלגי של תל אביב של פעם. רבים אהבו את המראה ואימצו אותו בביתם. היום, כבר ניתן לראות מפעלים או יבואנים של תריסים העשויים עץ. מדובר על מוצר שמחזיק שנים רבות, בעל תחזוקה נוחה ואף מתאים למזג האוויר הים תיכוני השורר בארצנו.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה