תריסי גלילה – עיצוב ונוחות בפתיחה והצללה

 


בכל דירה, בית עסק או בית פרטי, אנו מבחינים בתריסים שהפכו כבר חלק מהנוף הארץ ישראלי. הכוונה היא אל תריסי גלילה. אלה הם למעשה תריסים חשמליים, אשר פועלים על מנוע ובאמצעות הפעלה נוחה, אם ע"י הפעלת מתג או באמצעות שלט רחוק. ניתן לכוון במדויק את כמות האור הרצויה, או את כמות ההצללה. מלבד זאת, תריסים חשמליים מסוג גלילה, מקנים בטיחות והכוונה היא מפני אורחים בלתי קרואים. תוכלו להזמין מנעול הגנה פנימי אשר יקשה על כל פורץ לפרוץ אל ביתכם. אפשר להזמין תריסים חשמליים מסוג גלילה, למפתחים גדולים וכן, לחלונות קטנים יותר בחדרי השינה.

התאמת תריסי הגלילה למפתחים השונים

יש להתאים נכון תריסי גלילה למפתחים השונים. למשל בכיוון של זווית פגיעת השמש בקירות וכן, יש לבחור את השלבי הרצויים לכם אם שלב אור או שלב סטנדרטי. שלב אור, מחדיר יותר אור לבית, כאשר תריס הגלילה, סגור למחצה. השלב הסטנדרטי, כאשר השלב הסטנדרטי, מחדיר פחות עור. מדובר על תריסם שמקנים לנו פרטיות מוחלטת. ניתן להחדיר יותר אור כאשר תריסים חשמליים מסוג גלילה, צבועים בגוון בהיר ולא בולעים את האור, בניגוד לגוונים כהים יותר. יש להתאים את סוג המנוע, בהתאם למשקל התריס וכן, לברר אילו מנועים הם מהמומלצים ביותר.

חומרי הגלם שמהם מיוצרים תריסי הגלילה

ניתן למצוא שני סוגים של תריסי גלילה, הראשון הוא מאלומיניום שאינו מבודד ובעל מראה קר יותר ומודרני והסוג השני הוא תריסים חשמליים מסוג גלילה המיוצרים מעץ. תריסים אלה הם מצד אחד בעלי מראה נודרני, אך חמים ויוקרתי יותר. יש לשים לב לתקציב ולצרכים של כל אחד. כמו כן, שימו לב כי ההתקנה תתבצע באמצעות מתקין מומחה מטעם בית העסק שממנו רכשתם את התריסים ולאחרית שתינתן לכם. יש לבחור במפרט הטכני שיתאים לכם במיוחד.

היתרון הבולט בבחירת תריסי גלילה

הטכנולוגיה התפתחה עם השנים, כך שמי שמעוניין בהתקנת תריסי גלילה, לבטח יודע כי ניתן לחבר אותם למערכת של בית חכם, מה שמאפשר לשלוט בתריסים אלה מרחוק, אם באמצעות הטלפון החכם, או באמצעות המחשב הנייד. מי שלמשל שכח לסגור את תריס הגלילה בביתו, יוכל לסגור אותו, כאשר הוא נמצא בעבודה, או בכל מקום אחר מחוץ לביתו. כמו כן, כל ילד או  קשיש, יכול להפעיל בקלות את התריסים החשמליים בלחיצת כפתור אחת.


Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה