תיקון תריסי עץ – כל המידע היעיל

 

מלבד הנראות והיופי של תריסי עץ, כמו בכל מוצר שאנו עושים שימוש תכוף, גם תריסי העץ מתקלקלים עם השנים. תריסים עשויים לסבול מתקלות נפוצות, כגון יציאת התריס מהמסילה, שלבים שעשויים להישבר בגלל הזנחה או תחזוקה לא נכונה. לשם כך, יש להקפיד על תיקוןתריסי עץ בזמן. אל תזניחו תקלות, אשר עשויות להחמיר, כי אם הזמינו מתקן תריסי עץ אשר עוסק שנים בעבודה זו, או יש להזמין מתקן תריסי עץ, מהחברה אשר ממנה רכשתם את תריסי העץ. תקלות ידועות ישנן בתריס עץ מסוג גלילה, שהם תריסים חשמליים. תקלות נפוצות, עשויות להיות בניתוק רצועת התריס, שזו תקלה זניחה, אך לאחר כמה שנים, ייתכנו תקלות במנוע התריס, כך שבמקרה זה, תיקון תקלה זו, עשויה להיות יקרה יותר.

על מנת למנוע הוצאות יקרות יותר של תיקון תריסי עץ, יש לשים לב מיד, כאשר תריס גלילה מעץ, עובד באופן  איטי יותר, או שהשלבים אינם נסגרים עד הסוף, או שהשלבים נראים עקומים מעט. במצב זה, יש להזמין מומחה שמבצע תיקון תריסי עץ ותריסי גלילה מעץ, אשר פועלים באמצעות חשמל.

 


תריסי רפפה מעץ – כיצד מתקנים?

יש לציין, כי תיקון תריסי עץ מסוג רפפה, הם קלים לתיקון, היות ומדובר בתריסים בעלי שלבים, אשר מופעלים ידנית. ניתן לחתוך את השלבים ולהחליפם, כך שלאחר התיקון, התריסים יראו כחדשים. כאשר מתקינים תריסי עץ, יש לוודא, כי מדובר בחומרי גלם איכותיים וכן, המתקין עצמו הוא מתקין מוסמך ובעל ניסיון רב שנים והמלצות. יש לציין, כי גם שימוש לא נכון בתריסי עץ, עשוי לגרום לקלקול, כגון חלפים שלא הוחלפו בזמן, או השארת חפץ תחת  תריסי הגלילה, מה שעשוי לגרום לנזק רב. זו הסיבה, כי יש לפעול לפי הוראות המתקין, על מנת לשמור על תריסים תקינים לאורך זמן ולמנוע תקלות עתידיות.

לסיכום

רכישת תריסי עץ אינה זולה, כך שיש לשמור עליהם ולשים לב לכל תקלה בתריס. כמו כן יש לבדוק את התריסים, לפחות אחת לשנה. אם עדיין יש לכם אחריות, תיקון תריסי עץ, לא יעלה לכם  כסף, אך אם עברה המסגרת של  האחריות, מומלץ  להמשיך ולהסתייע בשירותיו של מי שהתקין ומומחה בתיקון של תריסי עץ, היות והוא זה שהתקין ומכיר היטב את תריסי ביתכם.

Comments

Popular posts from this blog

חלונות עץ וההשפעה המהותית שלם על עיצוב הבית

תיקון תריסי עץ – למי מומלץ לפנות?

תריסי גלילה - שליטה מרחוק באור והצללה